zarzagros.aras

zarzagros.aras

چرا انتخاب بهترین پوشک بچه مهم است؟

یکی از بزرگ ترین مشکلات همه مادران، مخصوصا مادرانی که در انتظار اولین فرزند خود هستند؛ خرید پوشک بچه با کیفیت برای فرزند دلبندشان می باشد. ممکن است شما هم مانند هر پدر و مادری قبل از تولد فرزندتان شروع به خرید و ذخیره انواع پوشک کنید. اما رشد سریع کودک نکته بسیار مهمی است که قبل از خرید و ذخیره کردن این محصول باید آن را در نظر بگیرید. برای این کار آنچه شما باید انجام دهید این است که علاوه بر تهیه محصول مناسب برای کودک تازه متولد شده، باید انواع سایزهای مختلف را نیز تهیه کنید. چرا که این کار منطقی تر به نظر می رسد و از هدر رفتن پول شما نیز جلوگیری می کند.

به علاوه فراموش نکنید پوشک بچه که قصد خریداری آن را دارید باید با پوست لطیف و حساس کودک سازگار و ضد حساسیت باشد. بنابراین حتما به مواد تشکیل دهنده محصول دقت کنید و اگر محصولی سبب التهابات پوستی و عرق سوز شدن پوست شود یا عارضه های آلرژیک به دنبال داشته باشد؛ استفاده از آن را قطع کنید. چرا که حفظ سلامت و لطافت پوست کودک از هر هزینه ای که خرج می کنید مهم تر است.

پوشک بچه

پوشک بچه

 

سایز پوشک بچه

یکی دیگر از نکات قابل توجه که هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شود سایز آن می باشد. به طور کلی سایز بر اساس وزن کودک تغییر پیدا می کند. بنابراین قضیه ای که باید مورد توجه قرار بگیرد انتخاب محصول بر اساس وزن نوزاد است نه سن. زیرا در حالیکه برخی نوزادان 3 کیلو متولد می شوند؛ برخی نیز 5 کیلو به دنیا می آیند و از این رو پوشک نوزاد باید بر اساس وزن انتخاب شود نه سن. این شایع ترین اشتباهی است که مادران تازه مرتکب می شوند.

هنگام خرید پوشک نوزاد و کودک چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

گزینه های مختلف پوشک برای دختران و پسران طراحی شده است. زیرا آناتومی دختران و پسران با هم متفاوت است و باید محصول انتخابی نیز با فیزیولوژی کودک سازگاری داشته باشد. در حالیکه طراحی پوشک ایده آل برای پسران قابلیت جذب آن در قسمت جلویی بالا است؛ محصول مناسب دختران قدرت جذب بالایی در قسمت میانی دارد.

پوشک باید قابلیت خشک نگه داشتن طولانی مدت داشته باشد. چرا که هر چقدر قابلیت جذب بالایی داشته باشد از سوزش و متلهب شدن پوست کودک و پس دادگی نم جلوگیری می کند.

داشتن بافت نرم و پنبه ای محصول بسیار مهم است. پوست کودک و نوزاد بسیار حساس و لطیف است و محصول تهیه شده از مواد نرم و مرغوب مانع آزار و اذیت پوست می شود.

انعطاف پذیر بودن و طراحی ارگونومیک محصول سبب آزادانه و راحت حرکت کردن و بازی کودک می گردد.

در نهایت پیشنهاد ما به شما این است که محصولاتی را انتخاب کنید که دیگران از آن استفاده کرده و راضی مانده اند. برندهای مولفیکس و پریما در این زمینه محصولات با کیفیت بالایی تولید و روانه بازار کرده اند.

مرجع:

https://virgool.io/@sale/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DA%A9-%D8%A8%DA%86%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-drei8cqheryw

zarzagros.aras
zarzagros.aras

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋