zanbagh973

zanbagh973

طراحی سایت و سئو سایت خود را به ما بسپارید

 این روزها برای پیشرفت کسب و کار آنلاین و حضوری داشتن سایت از ضروریات است. اما این نکته مهم است که صرفا داشتن سایت باعث پیشرفت نمی شود و بر اساس الگوریتم های گوگل شما باید در نتایج جستجو گوگل صفحه اول باشید. بعد از طراحی سایت مورد ضروری دیگری به نام سئو سایت وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم اگر سایت شرکت شما در نتایج جستجو صفحه اول گوگل ظاهر نمی شود ، به این معنی است که شما وجود ندارید.

حتی اگر کسب و کار شما در نتایج جستجو صفحه دو ، سه یا چهار ظاهر شود سایت شرکت شما برای اکثر کاربران نامرئی می باشد. این به این دلیل است که تنها ۲۵ درصد از کاربران از صفحه اول نتایج جستجو عبور می کنند.

به این دلیل مشاغل امروزی ، به سئو وب سایت و سئوکار نیاز دارند تا در نتایج صفحه اول گوگل دیده شوند.پس سئو سایت یعنی که یک تیم سئوکار روی سایت شما تمرکز کنند و مشکلات سایت را شناسایی و سایت شما را برای بهتر دیده شدن در موتورهای جستجوگر بهینه سازی کند.

تیم موج با ۲۱۰ فاکتور گوگل که باعث سئو موفق می شود آشنایی کامل دارد. سئو با افزایش بازدید ارگانیک آگاهی از برند شما را افزایش و باعث رشد واقعی شرکت شما در محیط وب می شود.

 

zanbagh973
zanbagh973

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋