lightpc.mobile

lightpc.mobile

پردرآمدترین شغل 2023

جستجو برای یافتن پردرآمدترین شغل در ایران، فقط کار جوانان نیست که درگیر انتخاب رشته و در پی آن انتخاب شغل آینده خود هستند، بلکه ذهن بسیاری از افراد بالغ در هر سن و سالی را نیز مشغول کرده است. با توجه به وضعیت تورم و افزایش روزانه قیمت کالاهای ضروری زندگی، حتی شاغلینی که درآمد متوسطی دارند نیز برای یافتن شغلی پردرآمدتر به جستجو و تحقیق می پردازند. به همین دلیل در این مقاله راهنما قصد داریم تا با معرفی پردرآمد ترین مشاغل ایران ، شما را از این سردرگمی نجات دهیم.

 

۱) صنایع غذایی

۲) آرایشگری بانوان

۳) واسطه گری

۴) برنامه نویسی

۵) سئو

۶) جراحی پلاستیک

۷) تعمیر خودرو

۸) تاسیس داروخانه

۹) دندانپزشکی

۱۰) وکالت

۱۱) طراحی لباس عروس

 

در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا درباره سئو و طراحی سایت توضیحات کامل تری را ارائه دهیم.

 برنامه‌نویس وب | طراحی سایت

بسیاری از افراد خودشان هم می‌توانند طراح وب باشند و هم برنامه نویسی وب. به این معنا که هم شکل و ظاهر وب‌سایت را طراحی کنند، و هم کدهای پشت صحنه‌ی آن‌را بنویسند. به این افراد اصطلاحات برنامه نویسی Full Stack یا FullStack Developer می‌گویند.

اگر بخواهید برنامه‌نویس وب شوید، باید با زبان‌های برنامه نویسی وب آشنا شوید. همانطور که برای طراحی صفحات وب می‌توانیم از HTML5, CSS3, javascript و… استفاده کنیم، برنامه نویسی وب را نیز با زبان‌های بسیار زیادی می‌توانیم انجام دهیم انجام دهیم.

زبان طراحی وب:

  • HTML، زبان نشان‌گذاری یا Markup language؛
  • CSS، زبان مخصوص استایل‌دهی؛
  • جاوا اسکریپت، نخستین زبان اسکریپت‌نویسی تحت وب؛
  • jQuery، یکی از مهمترین کتابخانه‌های جاوا اسکریپت؛

زبان برنامه‌نویسی وب:

  • PHP، پراستفاده ترین زبان برنامه نویسی وب؛
  • ASP.Net، زبان برنامه نویسی تحت وب مایکروسافت؛
  • Django یا جنگو، چارچوب برنامه نویسی تحت وب با استفاده از پایتون؛
  • JSP، نسخه مخصوص جاوا برای برنامه نویسی وب؛
  • Python، زبان پایتون؛
  • Ruby، زبان روبی؛
  • Java، زبان جاوا؛
  • و …

 

سئو

سئو یکی از زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ است که اگر در فضای آنلاین فعالیت داشته باشید یا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشید، ناگزیر هستید برای یادگیری آن وقت بگذارید.سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که در طراحی و کدنویسی سایت، تدوین استراتژی محتوایی، تولید محتوا و لینک‌سازی خارجی انجام می‌دهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

چرا سئو سایت برای ما مهم است؟

روزانه میلیاردها جستجو در گوگل انجام می‌شود ولی دلیل اهمیت سئو تنها تعداد بالای جستجوها نیست.

با ورود و همه‌گیر شدن تلفن‌های همراه، جستجو در اینترنت به یک ابزار قابل اعتماد و در دسترس برای پیدا کردن پاسخ سوالات، تصمیم‌گیری در مورد خرید یک محصول یا حتی پیدا کردن نزدیک‌ترین نانوایی محل تبدیل شده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود نقش مهمی در فرآیند شناخت و تصمیم‌گیری او بازی می‌کند.

با سرمایه‌گذاری در حوزه سئو، این شانس را خواهیم داشت که در لحظه‌ای مناسب به مخاطب معرفی شویم؛ زمانی‌که به محصول یا خدمات ارائه شده نیاز دارد و به دنبال پاسخ مناسبی برای آن می‌گردد و به دوست مورد اعتماد خود یعنی گوگل رجوع می‌کند.

اعتماد کاربران؛ همان برگ برنده‌ای‌ست که گوگل را به چنین شرکت بزرگی در دنیا تبدیل کرده است. واقعیت این است که؛ به آنچه حاصل از جستجوی خودمان در گوگل است اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغات (بنر، پیامک، ایمیل و …) به دست ما رسیده است.

کسب و کارهای سنتی تصور می‌کنند که برای ورود به فضای بازاریابی دیجیتال، داشتن یک سایت زیبا و قدرتمند کفایت می‌کند.

 

بهترین روش برای یادگیری سئو چیست؟

اگر تصمیم گرفتید که سئو سایت را خودتان انجام دهید یا تیم داخلی قدرتمندی داشته باشید؛ یادگیری سئو از مرجعی معتبر مثل وبسیما و شرکت در دوره‌های تخصصی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

معمولا زمانی‌که به دنبال یادگیری نکته یا موضوع خاصی هستید با یک مقاله آموزشی در حوزه سئو مواجه می‌شوید که اطلاعات دقیق ولی محدودی را در همان زمینه به شما عرضه می‌کند. مطالعه مقالات آموزشی ارزشمند و مفید است ولی یک ایراد اساسی دارد؛ بعد از مدتی ذهن شما را دچار تناقض و پراکندگی خواهد کرد. برای جلوگیری از این اتفاق پیشنهاد می‌کنیم پس از آنکه آشنایی اولیه با مفاهیم سئو را کسب کردید به سراغ منابع جامع، کتاب‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی باشید. 

 

lightpc.mobile
lightpc.mobile

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋