zamenscompany

zamenscompany

کارآفرینی با تولید میوه خشک

اشتغال زایی و کارآفرینی ، این روز ها به یک دغدغه مهم تبدیل شده است؛ بسیاری از جوانان، خانم های خانه دار و بازنشستگان در صدد راه اندازی یک کسب و کار نو با ریسک کم هستند تا بتوانند در کنار کارآفرینی، اشتغال زایی و کسب درآمد، از وقت خود استفاده کنند و اصطلاحاً مشغول شوند. کارآفرینی با تولید میوه خشک میتواند یکی از همین کسب و کار های کم ریسک اما نو و زود بازده باشد.

. . .

حداقل تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید میوه خشک خانگی:


برای تولید میوه خشک در حجم کم، به تجهیزات پیشرفته و زیادی احتیاج نیست. شما در ابتدای شروع کار تنها به یک دستگاه خشک کن میوه و اسلایسر دستی احتیاج دارید.
میوه خشک کن شما میتواند یک دستگاه کوچک خانگی یا یک دستگاه پیشرفته نیمه صنعتی باشد. شما با توجه به بودجه و فضایی که در اختیار دارید می توانید دستگاه خشک کن مناسب خود را تهیه کنید.

. . .

 


حداقل فضای مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی خانگی:


به طور کلی می توان گفت فضای کاری شما بیشتر متناسب با اندازه دستگاه خشک کن شما است و هر چقدر دستگاه شما بزرگ تر باشد به فضای بیشتری نیاز خواهید داشت. اما در یک جمع بندی می توان گفت یک فضای حدود 6 متری با سیستم تهویه مناسب و همچنین دارای استاندارد های بهداشتی، برای شروع کار شما کافی است. 

. . .

 

حداقل سرمایه لازم برای شروع کار میوه خشک کنی:

راه اندازی خط تولید چیپس میوه خانگی از آن جهت مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است که نیاز به سرمایه اولیه چندان زیادی ندارد ؛ کارآفرینان میتوانند از حدود 15 میلیون تومان تا چندین میلیارد تومان برای این کار سرمایه گذاری کنند. تولید میوه خشک حاشیه سود بسیار بالایی دارد و به جرات میتوان گفت در کمتر از یکسال سرمایه اولیه باز میگردد.

. . .

 

نکات مهم در خرید دستگاه خشک کن:

پیش از آن که بخواهید دستگاه خشک کن میوه خود را خریداری کنید لازم است بدانید که این دستگاه ها در ظرفیت ها و مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند. دستگاه میوه خشک کن می تواند برقی یا گازسوز باشد. حتما پیش از خرید دستگاه، کارگاه خانگی یا محلی که قرار است دستگاه در آنجا قرار گیرد را نسبت به دسترسی به گاز و برق مورد بررسی قرار دهید و بر این اساس دستگاه میوه خشک کن گازی یا برقی ، تهیه کنید. هنگام خرید میوه خشک کن مشخصات فنی آن و آپشن های دستگاه توجه داشته باشید. در پست های بعدی حتما این نکات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

. . .

 

طرز تهیه میوه خشک خانگی:

میوه های دلخواه خود را به خوبی بشویید و اجازه دهید نم آنها گرفته شود. به کمک اسلایسر دستی میوه ها را به صورت ورقه ای برش دهید. میوه های برش خورده را روی سینی دستگاه بچینید و درون دستگاه قرار دهید. بسته به نوع میوه ، دمای دستگاه را تنظیم کنید. سرعت خشک شدن میوه ها به نوع میوه و قدرت دستگاه بستگی دارد. بعد از خشک شدن میوه ها، آنها را از دستگاه خارج کنید و اجازه دهید تا خنک شوند. سپس در پاکت های مناسب و در بسته عایق هوا و رطوبت، میوه ها را بسته بندی کنید و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.


کسب و کارتان پر رونق:)

 

zamenscompany
zamenscompany

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋