zamenscompany

zamenscompany

راه اندازی خط تولید سبزیجات نیمه آماده

امروزه با افزایش روز افزون دغدغه ها و مشغله ها، دیگر کمتر کسی فرصت می کند به بازار رفته، سبزی تازه خریداری نموده ، آن را پاک کند ، بشوید و برای مصارف مختلف بسته بندی نماید. افراد شاغل معمولا فرصت انجام دادن این پروسه طولانی و زمان بر را ندارند و ترجیح میدهند سبزیجات نیمه آماده تهیه کنند. به همین دلیل است که می توان گفت خط تولید سبزیجات آماده یک فرصت کارآفرینی و اشتغال زایی بسیار عالی و زود بازده محسوب می شود.

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سبزیجات نیمه آماده

به طور کلی تجهیزاتی که برای راه اندازی خط تولید سبزیجات آماده و نیمه آماده احتیاج دارید به شرح زیر است:

وان شستشو سبزیجات

نوار کنترل

آبگیر سبزیجات

خرد کن سبزیجات

و دستگاه خشک کن میوه ( اگر قصد تولید سبزیجات خشک را نیز داشته باشید)

 

 

نحوه عملکرد تجهیزات کارگاه تولید سبزیجات آماده به چه شکلی است؟

ابتدا بار تازه را از میدان میوه و تره بار یا باغات تهیه می کنید. سپس پس از پاک کردن و گل زدایی اولیه، سبزیجات خود را به کمک وان شستشو اتوماتیک که حداقل باید شامل سه الی پنج مرحله باشد، مورد شستشو قرار می دهید. بعد از آن تجهیزات شما به کمک نوار کنترل به خط بعدی که آبگیری سبزیجات است منتقل می شود. جهت جلوگیری از آب افتادن سبزیجات لازم است که به کمک دستگاه آبگیر سانتریفیوژ سبزیجات، آب اضافی ناشی از شستشو سبزیجات را بگیرید. در نهایت اگر قصد خرد کردن سبزیجات یا خشک کردن سبزیجات را دارید با دستگاه خرد کن و خشک کن میوه و سبزیجات این کار را انجام دهید در غیر این صورت سبزیجات خود را بسته بندی کرده و به بازار عرضه نمایید.

سخن پایانی

در این نوشته تلاشمان را کردیم تا بسیار مختصر و مفید، هر آنچه یک کارگاه تولید سبزیجات نیمه آماده احتیاج دارد را برای شما شرح دهیم.

 

zamenscompany
zamenscompany

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋