yskgroup

yskgroup

توسط ۱ نفر دنبال می شود

لوله پلیکا چیست و چه مزایایی دارد؟

لوله پلیکا یکی از پرکاربردترین لوله هایی است که امروزه در ساختمان ها از آن استفاده می‌شود. شرکت های زیادی هستند که در زمینه تولید پلیکا فعالیت می‌کنند. اما همه این شرکت ها استانداردهای لازم در تولید این نوع لوله را رعایت نمی‌کنند. عدم رعایت استانداردها منجر به کاهش طول عمر مفید این لوله می‌شود. یگانه سازان کومش یکی از شرکت هایی است که لوله پلیکا را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تولید می‌کند.

 

لوله پلیکا چیست؟

این لوله در واقع آلیاژی از پلیمر است که برای اولین بار توسط شرکتی به نام پلیمر اختراع شد. به همین خاطر است که اسم این لوله را پلیکا گذاشته اند. پلیکا در بازار به دو صورت pvc و upvc وجود دارد که لوله پلیکا نوع upvc در واقع نرم شده آلیاژ pvc می‌باشد. در مورد تولید لوله پلیکا باید بگوییم که این لوله به سه روش اکستروژن، پوشش دهی دورانی و تزریقی (فشاری) تولید می‌شود.

مزایای لوله پلیکا

  • می‌توان گفت که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند.
  • حمل و نقل و نصب آنها کار بسیار راحتی است. زیرا وزن آنها بسیار پایین است.
  • رسانا بودن جریان برق و گرما نیز از جمله ویژگی های لوله پلیکا محسوب می‌شود.
  • در انتها نیز قیمت بسیار مناسب آنها باعث شده تا این لوله ها بسیار پر طرفدار باشند.

معایب لوله پلیکا

این لوله ها در کنار مزیت هایی که دارند چندان هم بی عیب نیستند. از مهمترین معایب آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این لوله ها در برابر ضربه بسیار شکننده هستند. به همین خاطر اگر در محیطی قرار بگیرند که تحت فشار و یا ضربه باشند به راحتی می‌شکنند.
  • این لوله ها به هیچ وجه انعطاف پذیر نیستند. البته شرکت هایی هستند که برای افزایش انعطاف پذیری آن مقداری نرم کننده به آلیاژ upvc می‌زنند. باید بدانید که این کار باعث بالا رفتن خطر اشتعال این لوله ها می‌شود.

 

 

موارد مصرف لوله پلیکا

این لوله با توجه به ویژگی های فوق العاده ای که دارد؛ کاربردهای فراوانی نیز دارد. از مهمترین موارد مصرف لوله پلیکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این لوله ها با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارند؛ بهترین انتخاب برای انتقال فاضلاب ساختمانی (آب های مصرفی در حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه) می‌باشد.
  • از این لوله ها همچنین برای عبور دادن کابل برق و سیم مخابرات در ساختمان استفاده می‌شود. اما باید بدانید که ضخامت لوله ای که برای انتقال فاضلاب استفاده می‌شود بیشتر از ضخامت لوله ای است که برای عبور کابل برق استفاده می‌شود.
  • یکی دیگر از کاربردهایی که لوله پلیکا دارد این است که از آن به عنوان لوله ونت برای خارج کردن هوای اضافی داخل ساختمان استفاده می‌شود. لوله ای که برای این کار استفاده می‌شود باید ضخامت کمی داشته باشد.

یگانه سازان کومش یکی از بهترین تولید کنندگان لوله پلیکا در ایران است که این لوله ها را با رعایت تمام استانداردها و با بالاترین کیفیت تولید می‌کند.

یگانه سازان کومش

همه ما می‌دانیم که اگر شرکت تولید کننده محصولات پلیمری در تولید محصولات خود استانداردهای لازم را رعایت نکند؛ محصول نهایی کارایی لازم را نخواهد داشت. به همین خاطر شما باید محصولات خود را از یک شرکت معتبر خریداری کنید. یگانه سازان کومش یک شرکت بسیار معتبر در زمینه تولید محصولات پلیمری با بیش از 30 سال سابقه است.

یگانه سازان کومش از بهترین نیروها و بهترین دستگاه ها در خط تولید خود استفاده می‌کند. به همین خاطر محصول نهایی دارای کیفیت بسیار بالایی است. شما می‌توانید محصولات پلیمری مانند لوله پلیکا را با بهترین قیمت از یگانه سازان کومش خریداری کنید. کافیست با مشاوران این شرکت تماس حاصل فرمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها، سفارش خود را نیز ثبت کنید.

yskgroup
yskgroup

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋