yazdan

yazdan

مهر سرمستان؛ ارائه دهنده انواع لپ تاپ با گارانتی معتبر

شرکت مهرسرمستان محصولات خود را با گارانتی معتبر به بازار عرضه می کند تا با خیال راحت از وسایل دیجیتال خود استفاده کنید.

مهر سرمستان؛ ارائه دهنده انواع لپ تاپ با گارانتی معتبر

شرکت خدماتی و تجاری مهرسرمستان با حدود ۲۰ سال تجربه در زمینه واردات انواع تجهیزات IT از برندهای مختلف، محصولاتی اصل با گارانتی مطمئن را به شما ارائه می دهد.

این شرکت همواره در تلاش است که با ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به مشتریان خود آن ها را راضی نگه دارد. در شرایط فعلی که قیمت لپ تاپ و قطعات آن بسیار بالا رفته است، مراجعه به شرکتی که همراه با محصولات خود ضمانت نامه معتبر هم اعطا می کند بخش زیادی از نگرانی ها و دغدغه های شما را در زمان خرابی سیستم یا نیاز به تعویض قطعات برطرف خواهد کرد.

گارانتی لپ تاپ شرکت مهرسرمستان شامل چه مواردی می شود؟

کلیه محصولاتی که از شرکت خدمات تجاری مهرسرمستان خریداری می کنید دارای برگ ضمانت نامه معتبر هستند که در نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور قابل ارائه خواهند بود. این شرکت موارد زیادی را تحت پوشش گارانتی قرار داده و تعهد می دهد که خرابی های خارج از آن را نیز با دریافت هزینه توافقی از مشتری در اسرع وقت برطرف کند. تمام تلاش این برند تجاری همواره بر این بوده است که به صورت مستقیم با تولید کنندگان و تامین کنندگان قطعات در ارتباط باشد تا با حذف واسطه ها محصولات اصلی را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد.

با توجه به شرایط خاص کشور ما و تحریم هایی که از گوشه و کنار بر آن اعمال می شود در زمان نیاز به تعمیر وسایل دیجیتال مشکلات زیادی برای شما پیش خواهد آمد. اما اگر محصول را با گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن خریداری کنید در این زمان دغدغه کمتری دارید و دقیقا می دانید که برای حل مشکل باید به کجا مراجعه کنید. البته این تنها مزیت گارانتی لپ تاپ نیست و موارد دیگری نیز وجود دارد که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

گارانتی مهر

1- کاهش هزینه های تعمیر

در هیچ کجای دنیا هیچ کس نمی تواند تضمین کند که یک لپ تاپ خراب نخواهد شد و شما هیچ گاه نیازی به تعمیر آن پیدا نخواهید کرد. یک ضربه ساده، نوسانات برق یا سقوط از یک ارتفاع می تواند به سیستم شما آسیب برساند و یک بخش جزئی یا مهم آن را خراب کند. به طور مثال با خرید از نمایندگی معتبر لپ تاپ ایسوس یا سایر برندها مطمئن هستید که تعمیرکار قطعات مورد نیاز دستگاه شما را دارد و می تواند در زمانی مناسب و با قیمتی منصفانه تعمیر یا تعویض آن ها را برای شما انجام دهد.

2- کاهش ریسک کلاهبرداری

در صورتی که هنگام خرید، گارانتی لپ تاپ را نادیده بگیرید و به خاطر چند صد هزار تومان هزینه کمتر یک محصول بدون ضمانت نامه خریداری کنید باید به فکر روزی که به دنبال یک تعمیرکار معتبر می گردید هم باشید. متاسفانه بالا رفتن قیمت قطعات لپ تاپ و نبود قطعه اصل در بازار کشور ما باعث شده است که برخی افراد سودجو در زمان تعمیر قطعات اصلی را با نمونه های تقلبی جایگزین کنند.

این موضوع برای محصولات برندهای مطرح تر مانند اچ پی بیشتر رخ می دهد؛ چرا که خریداران بیشتری در بازار دارد. با مراجعه به مهرسرمستان به عنوان  نمایندگی اچ پی و دریافت گارانتی مطمئن دیگر نیازی نیست نگران این مورد باشید. در واقع شما مطمئن هستید که قطعات تعویضی کاملا اصل هستند و تغییری در سایر بخش های سیستم شما نیز ایجاد نشده است.

3- صرفه جویی در وقت و هزینه

بدون گارانتی لپ تاپ شما مجبور هستید که خودتان به دنبال قطعات مورد نیاز بگردید یا هزینه ای اضافه تر را برای انجام این کار به تعمیرکار بپردازید. این در حالی است که مهرسرمستان که نمایندگی لنوو، اچ پی، ایسوس و دیگر برندهای مطرح را دارد کلیه قطعات آن ها را در کمترین زمان در اختیار شما قرار می دهد تا تعمیر سیستم هرچه سریع تر انجام شود. این شرکت حتی تعمیراتی که شامل گارانتی نمی شوند را هم انجام می دهد تا نیازی به صرف وقت برای پیدا کردن یک شخص قابل اطمینان نداشته باشید.

4- همیشه و همه جا در دسترس

هیچ چیز بدتر از این نیست که در ایام تعطیلات مثلا روزهای اول سال لپ تاپ شما خراب شود و نتوانید هیچ کسی را پیدا کنید که مسئولیت تعمیر آن را بر عهده بگیرد. اگر محصول را با گارانتی مهر خریداری کرده باشید دیگر نگران این موضوع هم نیستید. همکاران ما در نمایندگی های مختلف در همه ایام سال آماده خدمت رسانی به شما هستند تا مشکلاتتان هرچه زودتر برطرف شود و از برنامه هایتان عقب نیفتید.

5- اطمینان از اصالت و کیفیت کالا

شرکت های زیادی در سراسر کشور هستند که به جای وارد کردن محصولات دیجیتال آن ها را با قطعات تقلبی مونتاژ می کنند و به جای کالای اصل به شما می فروشند. این شرکت ها اغلب قیمت خرید گارانتی لپ تاپ را آن قدر بالا اعلام می کنند که شما از خرید آن پشیمان شوید و به یک محصول بدون ضمانت نامه رضایت دهید. این در حالی است که کسی که به کار خود مطمئن باشد شما را به دریافت گارانتی و استفاده از خدمات پس از فروش تشویق می کند و حتی تخفیف خوبی در این زمینه به شما اعطا خواهد کرد.

شرکت مهرسرمستان شما را به دریافت برگ ضمانت نامه و استفاده از خدمات خود دعوت می کند تا با خیالی آسوده برای خرید اقدام کنید. خبر خوب این که شما با خرید محصولات از مهر و تجربه یک گارانتی واقعی تنها یک کلیک فاصله دارید. برای اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنید و وارد دنیای محصولات جذاب ما شوید و از استفاده از خدمات پس از فروش لپ تاپ لذت ببرید.

https://b2n.ir/h32575

yazdan
yazdan

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋