dell.tehran

dell.tehran

ارتقا رم لپ تاپ لنوو

ارتقا رم لپ تاپ لنوو لپ تاپ شما را سریع تر می کند تا بتوانید پردازش نرم افزار ها و بازی های به روز را به راحتی روی آن انجام دهید.

برای ارتقا رم لپ تاپ های لنوو در مدل های مختلف باید یک مرکز مطمئن را انتخاب کنید که بتواند بدون آسیب زدن به دیگر قطعات سخت افزاری دستگاه، این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. در این مطلب با ما همراه باشید تا ضرورت های ارتقا رم لپ تاپ لنوو و دیگر بخش های سخت افزاری این دستگاه را مورد بررسی قرار داده و البته به بررسی و معرفی خدمات ویژه نمایندگی لنوو در این باره بپردازیم.

در نمایندگی لنوو در تهران تمامی مدل های مختلف لپ تاپ های قدیمی و جدید لنوو را می توانید با ظرفیت های مشخص شده برای هر دستگاه ارتقا دهید. برای ارتقا لپ تاپ لنوو بهتر است ابتدا با کارشناسان ما در تماس بوده تا متوجه شوید که لپ تاپ مورد نظر شما تا چه میزان رم و حافظه را پشتیبانی می کند. ادامه مطلب به درک بهتر این موضوع برای افزایش سرعت لپ تاپ لنوو به شما کمک می کند.

چرا ارتقا رم لپ تاپ های لنوو ؟

ارتقا رم لپ تاپ لنوو

زمانی که برای خرید یک لپ تاپ مراجعه می کنید، قطعا به دنبال خرید مدلی هستید که علاوه بر پاسخگویی نیاز های امروز شما، بتواند در آینده نیز برای شما کارایی داشته باشد.

این موضوع در مورد لپ تاپ های مخصوص بازی بسیار مورد توجه قرار می گیرد زیرا بعد از مدتی از خرید لپ تاپ، بازی های به روز و پیشرفته که به بازار می آیند با سیستم عامل لپ تاپ خریداری شده همخوانی ندارند و باید برای ارتقا سخت افزاری آن اقدام کنید یا اینکه به سراغ خرید لپ تاپ جدید بروید.

با توجه به نوسانات بازار لپ تاپ و قیمت های بسیار نجومی که در مورد حتی لپ تاپ های میان رده ای برخی از برند ها می بینیم، باید فکر استفاده از گزینه دوم یعنی خرید لپ تاپ جدید را از خود دور کنید و به سراغ ارتقا سخت افزاری دستگاه خود بروید.

یکی از مهم ترین قسمت هایی که نقش اساسی در راندمان و سرعت اجرای دستورات و همچنین نصب و اجرای نرم افزار های مختلف دارد، رم لپ تاپ می باشد.

اگر به برچسب روی برخی از نرم افزار ها و بازی ها توجه کنید، یک میزان رم مشخص برای نصب آن ها در نظر گرفته شده است و روی دستگاهی با مشخصات پایین تر نصب نمی شود.

به همین دلیل باید در گام اول برای ارتقا لپ تاپ لنوو برای ارتقا رم لپ تاپ لنوو اقدام کنید.

ارتقا رم لپ تاپ لنوو و دیگر قسمت های سخت افزاری

ارتقا رم لپ تاپ لنوو

شما می توانید برای افزایش راندمان و کارایی دستگاه خود و همچنین پشتیبانی از نرم افزار های جدید، رم مورد نظر دستگاه را خریداری نموده و آن را بر روی اسلات های خاصی که در درون لپ تاپ لنوو قرار داده شده است، جایگذاری کنید.

دقت کنید این کار را به دست کسانی که در این زمینه تخصص دارند و از دستگاه های کاملاً پیشرفته و به روز استفاده می کنند، بسپارید تا مشکلی برای دیگر قسمت های سخت افزاری دستگاه به وجود نیاید.

نکته ای که باید به آن واقف باشید این است که به محض تعویض رم دستگاه، شرکت تولید کننده لپ تاپ گارانتی باطل کرده و دیگر از طریق گارانتی از لپ تاپ شما پشتیبانی نخواهد کرد و خدمات مربوط به آن ارائه نمی شود.

البته با توجه به بحث تحریم ها، گارانتی برند های مطرح تولید کننده مانند شرکت لنوو در کشورمان اعتبار زیادی ندارد و فقط به صورت شرکتی ارائه می شود.

علاوه بر ارتقا رم لپ تاپ لنوو شما می توانید سایر قسمت های سخت افزاری این دستگاه را نیز با توجه به نیاز خود ارتقا دهید.

یکی از این قسمت ها، هارد دستگاه است که محلی برای ذخیره کردن اطلاعات و فایل های شخصی یا نرم افزار های مختلف است.

زمانی که هارد قدیمی دستگاه را به هارد SSD با سرعت بالا ارتقا دهید شاهد افزایش سرعت دستگاه در ذخیره سازی یا باز کردن فایل های مختلف خواهید بود.

از نظر نرم افزاری نیز علاوه بر تغییر سیستم عامل و به روز کردن آن، از آپگرید کردن بایوس دستگاه نیز برای افزایش سرعت و کیفیت نرم افزاری دستگاه استفاده کنید.

 

خدمات ویژه نمایندگی لنوو برای ارتقا لپ تاپ لنوو

ارتقا رم لپ تاپ لنوو

نمایندگی لنوو در تهران به عنوان برترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر و پشتیبانی از انواع لپ تاپ های لنوو در کشورمان، روش های مختلف ارتقا سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ های لنوو را با استفاده از یک تیم مجرب و کارکشته که از تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده می کنند، انجام می دهد.

علاوه بر ارتقا رم لپ تاپ لنوو در این مرکز شما می توانید تمامی تجهیزات جانبی و سخت افزار دستگاه را به صورت کاملاً اصل و اورجینال و البته با پایین ترین قیمت خریداری نمایید.

در این مرکز و در بخش ارتقا رم لپ تاپ لنوو این کار برای همه مدل های قدیمی و جدید لپ تاپ لنوو انجام می شود تا کاربرانی که از مدل های قدیمی استفاده می کنند بتوانند متاسب با دستگاه خود به راحتی از امکانات جدید و به روز بهره مند شوند.

زمانی که تعمیرات لپ تاپ لنوو را به دست افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه بسپارید، قطعاً دغدغه ای برای خراب شدن دیگر قسمت ها ندارید که این کار به خوبی در نمایندگی لنوو برای شما انجام می شود.

سوالات متداول:

برای لپ تاپ های قدیمی هم ارتقا رم امکان پذیر است؟

بله برای همه مدل های لپ تاپ لنوو امکان ارتقا رم وجود دارد.

هزینه ارتقا لپ تاپ لنوو چقدر است؟

براساس میزان رم استفاده شده برای ارتقا لپ تاپ و قیمت رم های استفاده شده، هزینه ارتقا می تواند متفاوت باشد.

مدت زمان برای ارتقا رم لپ تاپ چقدر است ؟

این مورد بستگی به مدل لپ تاپ دارد ولی معمولا این پروسه بین 30 دقیقه تا 1 ساعت برای نصب و تست زمان نیاز دارد.

 

منبع: 

ارتقا رم لپ تاپ لنوو

dell.tehran
dell.tehran

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋