yadameshop

yadameshop

یادمه شاپ فروشگاه آنلاین هدیه و کادو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

هدیه ارزان برای روز پدر


والدین شما ممکن است هر سال به شما بگویند که نیازی به هدیه روز پدر نیست. به احتمال زیاد ، شما هنوز می خواهید برای هر کاری که برای شما انجام می دهند هدیه بگیرید ، حتی اگر این یک کار ساده باشد.

امسال برای روز پدر ، نیازی نیست زیاد هزینه کنید تا به پدر خود نشان دهید که به او فکر می کنید و از او قدردانی می کنید. ما در یادمه شاپ انواع هدیه روز پدر ارزان را برای شما تهیه کردیه ایم که بخشی از آن در این مطلب با شما به اشتراک می گذاریم. همچنین تمامی محصولات در یادمه شاپ با کادوپیچ رایگان انجام می شود.

1- پک هدیه مردانه کد HBD-375

اولین هدیه ارزان برای روز پدر که ما برای شما در نظر گرفته ایم پک هدیه مردانه کد 375 است. این پک شامل موزن گوش و بینی فیلیپس مدل HP-205، عطر مردانه برند کالکشن RALPH LAUREN کد 174 حجم 25 میل، گل حصیری، بگ و ربان است.

 

2- پک هدیه مردانه کد HBD-347

شاید این یک کادو ارزان برای روز پدر باشد اما شما می توانید در بسیاری از مناسبت ها این پک برای پدر خود در نظر بگیرید. این پک شامل عطرجیبی برندکالکشن کد 068
اسپري مردانه برند SERIS مدل BLEU DE CHANE، گل نمدی، جعبه کادویی طرح چرم و ربان و پوشال می باشد.

3- دستبند مردانه استیل زنجیری کارتیر

یکی دیگر از هدیه های ارزان قیمت برای روز پدر های جوان دستبند استیل می باشد. این دستبند در حالت باز شده 18 سانتی متر و جنس آن از استیل و رنگ آن طلایی می باشد.

4- انگشتر مردانه استیل مون بلان

انگشتر مردانه استیل مون بلان کد Y-10-000-154، از جنس استیل بوده و بخاطر نداشتن نیکل دارای خاصیت ضد زنگ زدن و ضد حساسیت است. این خصوصیت باعث شده تا این انگشتر برای کسانی که پوست های حساسی هم دارند، مناسب باشد. انگشتر مردانه استیل مون بلان، دارای رنگ ثابت بوده و بنابراین طول عمر بالایی داشته و نویی و تازگی خود را حفظ خواهد کرد. انگشتر ها می توانید همیشه به عنوان هدیه برای آقایان در نظر بگیرید.

5- ماگ سرامیکی درب دار طرح QUEEN

یک ماگ می تواند نیاز پدر شما را در سرکار و یا هر جایی نیاز به یک نوشیدنی داشته باشد بر طرف کند. همچنین این هدیه باعث خواهد شد که همیشه به یاد شما باشد. این ماگ دارای درب و قاشق می باشد.

6- جاعودی طرح پر

اگر پدر شما به عود دود کردن علاقه دارد ضمن اینکه می توانید یک نیاز پدر خودتان رفع کنید یک هدیه ارزان نیز برای روز پدر هم خریدید. طول این جاعودی 26 سانتی متر و از جنس پلی استر می باشد.

7- کیف پول مردانه چرم

شاید فکر کنید کیف پول یک تکراری برای پدران باشد. اما این کیف پول در حالی که ارزان است یک ویژگی خاص دارد که هندز فری داخل آن قرار می گیرد.

8- کروات

کروات یک کادویی است که در بیشتر مواقع به آن فکر نمی کنیم. اما ما در یادمه شاپ به شما برای یک هدیه ارزان برای روز پدر کروات را پیشنهاد می دهیم. این کروات طرح دار از جنس ساتن و ابریشم می باشد.

 

 

yadameshop
yadameshop یادمه شاپ فروشگاه آنلاین هدیه و کادو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋