yadameshop

yadameshop

یادمه شاپ فروشگاه آنلاین هدیه و کادو
توسط ۱ نفر دنبال می شود

هدیه مناسب برای مادر

برای مادری که همه چیز برای شما فراهم کرده است چه کار حاضرید انجام بدهید؟
برای تشکر از مادران بهترین فرصت روز مادر است که می توانید از مادرتان قدردانی کنید. پس حتما به این فکر می کنید چه هدیه ای برای مادرتان بخرید. یادمه شاپ خرید هدیه روز مادر  را برای شما آسان کرده است. شما به راحتی می توانید از میان هزاران محصول مختلف هدیه مناسب برای مادرتان را انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی یادمه شاپ کادوپیچ و بسته بندی شیک محصولات است. البته اگر از مادر خود دور هستید و نمی توانید حضوری برای مادرتان هدیه ببرید می توانید خرید هدیه آنلاین در یادمه شاپ انجام بدهید.

 

سشوار چرخشی، برای مادر با موهای عالی

سشوار یک هدیه مناسب برای روز مادر است اگر مادر شما به اندازه شما موهای خود را دوست یک سشوار چرخشی تهیه کنید. پیشنهاد ما سشوار چرخشی VERDA مدل 2736B که دارای ویژگی های فناوری تولید یون، نوع مصرف خانگی، نیمه حرفه ای، حرفه ای،دارای کیف نگهدارنده قابل حمل، دارای یک متمرکز کننده، دارای فیلتر هوای قابل جدا شدن می باشد.

 

ساعت هوشمند، برای مادرانی که عاشق فناوری هستند

یک ساعت هوشمند با امکانات خاص می تواند مادران شما را خوشحال کند. شما می توانید با خرید این هدیه به سلامت مادرتان هم کمک کنید. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 یک انتخاب مناسب است. این ساعت دارای امکانات امکان مشاهده تماس های دریافتی، امکان پاسخ یا رد تماس های دریافتی، دارای گام شمار، قابلیت محاسبه مسافت طی شده، قابلیت ذخیره مسافت طی شده، قابلیت سنجش فعالیت های ورزشی مانند دوچرخه سواری، دویدن و …، قابلیت سنجش وضعیت خواب، قابلیت هشدار عدم تحرک مانند نشستن طولانی مدت، ضد آب بودن تا عمق 50 متر، قابلیت محاسبه کالری، قابلیت محاسبه ضربان قلب است.

 

 

گردنبند، برای مادران عاشق جواهرات

اگر دوست داردی برای مادرتان یک هدیه سنتی تهیه کنید یک گردنبند طلا می تواند مناسب باشد. البته در صورتی که توان مالی لازم برای خرید طلا ندارید ما در یادمه شاپ انواع گردنبند های استیل با قیمت مناسب برای شما تدارک دیده ایم.

کیف پول زنانه

برای مادرانی که در بیشتر اوقات نیاز به کیف بزرگ ندارند و چند وسیله کوچک با خود حمل می کنند یک کیف پول تهیه کنید. 

 

 

کاموا، برای مادرانی که عاشق بافتنی هستند

فرقی نمی کند مادر شما در چه سنی است فقط باید این را بدانید که مادرتان عاشق بافتنی است یا نه؟ اگر جواب این سوال آری است کاموا می توانید یک هدیه مناسب برای مادر باشد.

 


گلدان، برای مادران عاشق طبیعت

همه ما می دانیم مادرمان عاشق چه گلی هستند پس به راحتی می توانید یک گلدان زیبا برای مادران تهیه کنید تا با دیدن آن به یاد شما بیافتند.

 


کیف، برای مادرانی که نیاز به یک کیف نو دارند

یکی از هدایای مناسب برای مادر کیف زنانه است. با خرید کیف دیگر استرس نخواهید داشت چون تمام مادران از کیف جدید استقبال می کنند. فقط کمی به استایل مادرنتان توجه کنید تا یک کیف عالی تهیه کنید.

 


تقویم شخصی ، برای مادرانی که عاشق دیدن عکس های قدیمی هستند

یکی از هدیه های مناسب برای مادران یک تقویم شخصی سازی شده با عکس های قدیم است. برای این کار کافی است چند عکس قدیمی را انتخاب و روی یک تقویم بچسبانید البته اگر دوست دارید یک کار خاص انجام بدهید مغاز هایی هستند که این نوع تقویم ها را برای شما انجام می دهند.

 

 

کاپ کیک، برای مادرانی که همه چیز  دارند

وقتی نمی دانید چه هدیه مناسب مادرتان است انتخابل مناسب برای شما کاپ کیک است. اگر توانایی پخت این نوع کیک را دارید خودتان بپزید در صورتی که بلد نیستید یا زمان کافی برای این کار ندارید می توانید از فروشگاه های مختلف این نوع کیک را تهیه کنید.

 

 

گردنبند، برای مادران عاشق جواهرات

اگر دوست داردی برای مادرتان یک هدیه سنتی تهیه کنید یک گردنبند طلا می تواند مناسب باشد. البته در صورتی که توان مالی لازم برای خرید طلا ندارید ما در یادمه شاپ انواع گردنبند های استیل با قیمت مناسب برای شما تدارک دیده ایم.

 

 

 

yadameshop
yadameshop یادمه شاپ فروشگاه آنلاین هدیه و کادو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋