tavvira.ir

tavvira.ir

چاپ طرح دلخواه رو بیش از 100 نوع محصول- تیشرت . لیوان . هودی . پولاروید و ...

بهترین هدیه تولد!

برای خرید یک هدیه برای دوست خود و یا خانواده و آشنایان، اولین چیزی که باید برای ما مشخص باشه اینه که می‌خوایم به چه مناسبتی هدیه رو تهیه کنیم و اینکه اون فرد چه نقشی تو زندگی ما داره. شما میتونید با خریدن یک هدیه مناسب همسر خودتون رو بیشتر به خودتون وابسته کنید. میتونید رابطه خود رو با دوستانتون صمیمی‌تر کنید.

خرید بهترین هدیه کار دشواریه!

شاید در دید اول خرید هدیه کار دشواری به نظر برسه. اما وقتی به این فکر کنیم که بهترین هدیه چیزی هست که فرد مقابل رو هیجان زده کنه، اون وقت کار برامون ساده می‌شه. الان تنها کافیه به یاد خاطرات گذشته بیفتیم تا ببینیم در گذشته چه چیزهایی باعث هیجان همسر، خانواده و یا دوست ما میشه.

 

 

خاطرات خوب به هم هدیه دهیم!!

اصلا خود خاطره، بهترین هدیه هست! خیلی وقت‌ها تو خلوت خودمون دنبال خاطرات خوشمون میگردیم تا با اون‌ها حال خودمون رو خوب کنیم. چه بهتر که این خاطرات همیشه جلوی چشم ما باشن. و از طرفی قیمت مناسبی هم داشته باشن. شما می‌تونید این خاطرات رو روی لیوان، پولاروید، فتوکارت، تیشرت، پازل، سنگ، ساعت و ... چاپ کنید و به دوستتون هدیه بدید. مجموعه تاویرا با بیش از 100 نوع محصول، طرح دلخواه شما رو، روی محصول مورد نظر شما، با قیمتی باور نکردنی، چاپ می‌کنه و درب منزل تحویل شما میده.

چاپ طرح دلخواه روی انواع محصولات

tavvira.ir
tavvira.ir چاپ طرح دلخواه رو بیش از 100 نوع محصول- تیشرت . لیوان . هودی . پولاروید و ...

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋