mohammad eshgi

mohammad eshgi

در هیاهوی قوانین متفاوت و تغییرات زیاد، تنها چیزی که ثابت است یک قانون است؛ هیچ چیز همیشگی نیست. حامی سوخت های پاک، سوخت های الگلی و گیاهی

ربات همه کاره اینستاگرام؛ تمام چیزی که باید بدانید!

زندگی امروز ما به لطف پیشرفت تکنولوژی دیگر مانند زمان‌های قدیم سخت نیست. امکانات جدیدی که نسل ما دارد به ما کمک کرده است که کارهای زمانبر یا سخت را بسیار ساده‌تر از قبل انجام دهیم. امکاناتی که بعضی وقت‌ها شکل فیزیکی دارند و برخی وقت‌ها نرم افزار هستند. در این مقاله قرار است یکی از این ابزارهای نرم افزاری را بررسی کرده و نکات مخفی خرید ربات همه کاره اینستاگرام را برملا کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید ربات همه کاره اینستاگرام


ربات همه کاره اینستاگرام؛ دروغی تبلیغاتی یا راه نجات از تمام سختی ها؟

ربات اینستاگرام یک ابزار بسیار خوب است و کسی نمی‌تواند این را انکار کند. هر کسی که از ربات‌های استاندارد استفاده کرده است می‌داند که این ابزار راه حل خوبی برای مشکلات بسیاری از کسب و کارهای اینستاگرامی است. اما این ربات‌ها چه توانایی‌هایی دارند؟ آیا واقعا می‌توانند تمام مشکلات پیج را حل کنند؟

فروشندگان این ربات‌ها در بسیاری از مواقع قصد دارند تا به اشتباه خرید ربات همه کاره اینستاگرام را راه نجاتی بر تمام مشکلات نشان دهند. همین قضیه باعث نارضایتی کاربران می‌شود. حقیقت این است: ربات دستیار اینستاگرام یا همان ربات همه کاره اینستاگرام ابزار خوبی است، اما فقط فعالیت‌های ادمین را شبیه سازی می‌کند. بگذارید یک مثال بزنم:

فرض کنید شما یک پیج جدید شروع کرده اید و سرگرم کارهای آن هستید. پست و استوری می‌سازید، فالو آنفالو می‌کنید، زیر پست‌های دیگران کامنت می‌نویسید و پست و استوری خود را راس ساعت منتشر می‌کنید. به نظر شما خرید ربات همه کاره اینستاگرام برای شما مفید خواهد بود؟ قطعا بله! چون به غیر از تولید محتوا! بقیه‌ی کارها را برای شما انجام خواهد داد.

اما ربات دستیار اینستاگرام برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟ کسانی که انتظار دارند با استفاده از ربات بیش از 10 هزار فالوور جذب کنند یا فروش پیجشان به صورت ناگهانی چندین برابر شود.

برای خرید ربات همه کاره اینستاگرام چه مواردی را در نظر بگیریم؟

برای انتخاب یک ربات دستیار اینستاگرام خوب حتما موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1. فعال بودن و پشتیبانی

با کمی چرخیدن در فضای اینترنت میتوانید بیشتر از 50 ربات پیدا کنید. اما کدام یک از آن‌ها فعال هستند و پس از واریز وجه برای شما کار خواهند کرد؟ در صورت بروز مشکل چه کسی آن را حل خواهد کرد؟ قسمت بزرگی از انتخاب ربات دستیار اینستاگرام پیدا کردن رباتی است که به خوبی کار می‌کند و شما را با مشکل مواجه نمی‌کند.

2. هزینه

ما از ربات استفاده می‌کنیم تا هزینه‌هایمان را کم کنیم. ربات حتما باید کم هزینه باشد تا استفاده از آن برای ما از همان روزهای اول به صرفه باشد.

3. امکانات زیاد

رباتی که می‌خریم باید امکانات زیادی داشته باشد. ربات همه کاره اینستاگرام واقعا باید همه کاره باشد و از عهده‌ی کارهای مهم بر بیاید.

در نظر گرفتن این موارد باعث می‌شود تا با خیالی راحت بهترین ربات را انتخاب کنید و از آن برای بالا بردن پیج خود استفاده کنید.

کدام ربات دستیار اینستاگرام را انتخاب کنیم؟

آپدیت‌های اخیر اینستاگرام باعث شده است تا بسیاری از ابزارهای جانبی از جمله ربات دستیار اینستاگرام دیگر به درستی کار نکنند. ما تمام ربات‌های باقی مانده را بررسی کردیم و می‌توانید نتایج آن را در ادامه ببینید.

1. ربات دستیار اینستاگرام اینبو

اینبو یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه ی ربات اینستاگرام است. مزیت اصلی اینبو این است که رباتشان را بعد از هر آپدیت اینستاگرام به روز رسانی میکنند تا پیج ها با مشکلی مواجه نشوند. پشتیبانی دائمی آن ها هم باعث شده است تا همیشه جزو انتخاب های اول هر کسی باشند.

هزینه‌ی ماهانه‌ی ربات اینستاگرام اینبو 79 هزار تومان است و امکانات زیر را ارائه می‌دهد:

  1. فالو آنفالوی اتوماتیک
  2. صفر کردن فالووینگ‌ها
  3. کامنت خودکار
  4. لایک خودکار
  5. ارسال محتوای اتوماتیک
  6. حذف فالوورهای فیک
  7. ارسال دایرکت انبوه
  8. جذب فالوور هدفمند
  9. دانلود پست و استوری
  10. دانلود عکس پروفایل
  11. مشاهده استوری بدون سین
  12. حذف پیام های دایرکت و سابقه تماس

ربات اینبو روی گوشی نصب می‌شود، حجم کمی دارد و می‌تواند همزمان روی چند پیج فعالیت کند. خود من هم شخصا از این ربات استفاده کرده ام و از آن راضی بوده ام. برای مشاهده ربات اینبو می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

مشاهده ربات اینبو

2. ربات کاربر مجازی

کاربر مجازی جزو ربات هایی بود که بعد از شناسایی نینجاگرام توسط اینستا پا به میدان اتوماسیون گذاشت. این ابزار کامپیوتری که چند سالی می‌شود در حال فعالیت است، توانسته در کنار آپدیت های اینستاگرام به فعالیت خود ادامه دهد.

کاربر مجازی که یک ربات همه کاره اینستاگرام برای کامپیوتر (ویندوز) است، هزینه‌ی سالانه 820 هزار تومانی دارد و امکانات زیر را ارائه می‌دهد:

  1. فالو آنفالو
  2. لایک خودکار
  3. کامنت خودکار
  4. دانلود پست
  5. دانلود استوری
  6. دانلود عکس پروفایل
  7. استخراج لیست فالوورهای فیک

ربات کاربر مجازی یا وی یوزر یکی از ربات های خوبی است که همیشه تعریف آن را شنیده ام اما به دلیل این که فقط روی ویندوز نصب می‌شود نتوانسته ام از آن استفاده کنم. برای دیدن ربات دستیار اینستاگرام وی یوزر می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

مشاهده ربات کاربر مجازی

3. ربات همه کاره اینستاگرام های فالوور

یکی از ربات های اینستاگرامی که در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته، ربات های فالوور بود که متاسفانه چند روزی است که دچار مشکل شده است و احتمالا فعالیت خود را متوقف خواهد کرد. قابلیت های این ربات شامل فالو آنفالو، حذف فالوور فیک و کامنت اتوماتیک بود.

جمع بندی

ربات دستیار اینستاگرام یک ابزار بسیار خوب برای کم کردن کار و هزینه‌ی پیج است. امیدواریم که با این مقاله توانسته باشیم به انتخاب شما کمک کنیم. اگر نظری در این مورد دارید حتما در قسمت نظرات مطرح کنید. ممنون که تا پایان همراه ما بودید!

منبع: راهنمای خرید ربات همه کاره اینستاگرام 

mohammad eshgi
mohammad eshgi در هیاهوی قوانین متفاوت و تغییرات زیاد، تنها چیزی که ثابت است یک قانون است؛ هیچ چیز همیشگی نیست. حامی سوخت های پاک، سوخت های الگلی و گیاهی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋