inbo

inbo

اینبو تیمی متشکل از افراد متخصص است که در زمینه اینستاگرام به صورت ویژه فعالیت می‌کنند. از خدمات اینبو می‌توان به: ربات اینستاگرامی حرفه‌ای، فروش پیج‌های اینستاگرام و اپلیکیشن تخصصی آموزش اینستاگرام اشاره کرد.
توسط ۷ نفر دنبال می شود

ربات اینستاگرام چیست ؟

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر اینستاگرام به یک شبکه‌ی اجتماعی محبوب در بین مردم تبدیل شده است و تعداد زیادی از افراد از طریق پیج اینستاگرامی برای خود کسب و کاری را فراهم کرده‌اند، یا درگیری روش درست استفاده از این اپلیکیشن به نحوی که بتوان در جهت موفقیت قدم برداشت از اهمیت بالایی برخوردار گشته است. یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کارها افزایش فالوور و لایک و کامنت بوده و در حالت کلی خواستار پیشرفت پیج خود هستند. اقدام به استفاده از ربات اینستاگرام یکی از بهترین روش‌ها برای موفقیت در این مسیر است. به همین جهت تصمیم گرفتیم در این مطلب به بررسی موضوع ربات اینستاگرام چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم بپردازیم. پس ما ما همراه باشید.

 

ربات اینستاگرام چیست؟

در جواب سوال ربات اینستاگرام چیست ؟ باید گفت درحقیقت این ربات مانند یک فرشته‌ی نجات شما را از انجام کارهای تکراری و خسته کننده پیج نجات داده و درعین حال به پیشبرد هرچه بهتر و بیشتر کارها نیز کمک می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید برای دیده شدن یک پیج کاری باید مرتبا از تبلیغات استفاده کرده و با لایک،  کامنت و فالو کردن سایر افراد و پیج‌ها به بیشتر دیده شدن پیج کمک کرد. انجام تمامی این کارها بصورت روتین سخت و طاقت فرسا بوده و دقیقا همینجاست که ربات اینستاگرام به کمک شما خواهد آمد.

علاوه بر اینکه با استفاده از این ربات خیال شما از بابت لایک و کامنت و موارد این چنینی راحت خواهد شد، ربات اینستاگرام می‌تواند محتواهای زمانبندی شده توسط شما را در زمان مقرر پست کرده و حتی پیام‌های آماده و تبلیغاتی را از طریق دایرکت به سایر افراد ارسال کند.

تفاوت اپلیکیشن افزایش فالوور با ربات اینستاگرام چیست؟

اپلیکیشن‌های افزایش فالوور که مدتی طرفداران زیادی پیدا کرده بودند، تعداد بالایی از فالوور را وارد پیج شما می‌کردند که نه تنها بسیاری از آن‌ها جز مخاطبان هدف شما محسوب نمی‌شدند بلکه تعداد بالایی از اکانت‌ها فیک بوده و به زبان ساده‌تر شخص واقعی پشت این اکانت‌ها نبود. این کار مدتی برای زیاد نشان دادن فالوور خوب عمل کرد ولی بعد از گذشت زمان کوتاهی هوش مصنوعی اینستاگرام توانست فالوورهای فیک را تشخیص دهد و این اقدام را بعنوان یک امتیاز منفی برای پیج در نظر بگیرد.

به این ترتیب استفاده از اپلیکیشن افزایش فالوور نه‌تنها باعث پیشرفت پیج نشد بلکه تاثیر منفی نیز داشت. اما ربات اینستاگرام با توجه به برنامه ریزی خاصی که دارد با در نظر گرفتن یک سری الگوهای مشخص افرادی را فالو و لایک می‌کند که جز مخاطبان هدف شما بوده و دیده شدن شما توسط آن‌ها سودی برای پیج داشته باشد و با ادامه لایک و کامنت و ریپلای استوری‌ها باعث می‌شود پیج شما بیشتر دیده شده و فالوورتان افزایش پیدا کند. البته این فالوورها واقعی بوده و دیگر تاثیر منفی روی اکانت نخواهند داشت.

ربات اینستاگرام چه کارهایی انجام می‌دهد؟

طبق آنچه که در بخش‌های قبلی بیان کردیم ربات اینستاگرام بعنوان یک دستیار دقیق و فعال می‌تواند بسیاری از کارهای روتین شما را انجام دهد. این کارها عبارتند از:

فالو و آنفالو

همان‌طور که می‌دانید فالو و آنفالو کردن یکی از راه‌های معرفی پیج به سایر افراد و جذب فالوورهای بیشتر به شمار می‌آید. اما انجام این کار بصورت دستی بسیار خسته کننده می‌باشد. همان‌طور که در قسمت "ربات اینستاگرام چیست" نیز اشاره کردیم، این ربات‌ها با شناسایی مخاطب هدف پیج شما بر اساس یک سری الگوریتم‌ها شروع به فالو کردن آن‌ها کرده و مدتی بعد دوباره آن‌ها را آنفالو می‌کند.

لایک و درج کامنت

یک روش خوب برای جذب فالوور و بازدید کننده، لایک کردن و کامنت گذاشتن در زیر پست‌های دیگران است که ربات اینستاگرام می‌تواند این کار را بخوبی برای شما انجام دهد بدون اینکه وقت شما تلف شود.

انتشار محتوا در زمان مشخص شده

یکی از روش‌های دیده شدن بهتر پست‌ها، انتشار آن‌ها در زمان‌های مشخصی است که می‌دانید معمولا فالوورهای شما بیشتر آنلاین بوده و فعالیت بیشتری دارند. گاهی حتی ممکن است انتشار یک پست در ساعت مشخص به دلایلی بسیار مهم و حیاتی باشد در چنین شرایطی شما می‌توانید بدون هیچگونه استرس و تنها با استفاده از ویژگی زمانبندی انتشار پست، پست خود را در زمان تعیین شده، توسط ربات اینستاگرام منتشر کنید.

حذف فالوور فیک

یکی دیگر از خدماتی که برخی ربات‌ها ارائه می‌دهند، حذف فالوور فیک است. حضور فالوورهای فیک در پیج می‌تواند نرخ تعامل را تا حدود بسیار زیادی پایین آورده و تاثیر منفی جبران ناپذیری برای پیج داشته باشد. اما با استفاده از این ویژگی ربات اینستاگرام و حذف فالوورهای فیک دیگر مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

استفاده از ربات‌های اینستاگرام روز به روز افزایش پیدا می‌کند و به همین دلیل برنامه نویسان نیز سعی می‌کنند ربات‌هایی هوشمندتر به مشتریان ارائه دهند و همین امر باعث می‌شود که اداره پیج‌های اینستاگرامی برای ادمین‌های آنان بسیار راحت‌تر شده و پیج‌ها بتوانند طبق اصول پیشروی کرده و زودتر از رقیبان خود به موفقیت برسند.

سخن پایانی

برای موفقیت در هر مسیری داشتن اطلاعات بروز در آن زمینه می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. همان‌طور که در توضیح ربات اینستاگرام چیست بیان کردیم، استفاده از ربات اینستاگرام به جای روش‌های دستی که تاکنون برای لایک، کامنت، فالو، ریپلای و ارسال پیام تبلیغاتی استفاده می‌کردید می‌تواند علاوه بر افزایش سرعت عمل شما، سرعت پیشرفت پیجتان را نیز بیشتر کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مطالب منتشر شده مرتبط در وبلاگ اینبو مراجعه کنید. همچنین توجه داشته باشید که درصورت تمایل برای داشتن یک پیج کاری خوب و فعال می‌توانید از ربات اینستاگرام اینبو کمک بگیرید. برای این منظور به صفحه دانلود ربات اینستاگرام اینبو مراجعه کنید.

آیا تا بحال تجربه استفاده از ربات اینستاگرام را داشته‌اید؟ معمولا از چه روش‌هایی برای پیشبرد پیج کاری خود استفاده می‌کنید؟

inbo
inbo اینبو تیمی متشکل از افراد متخصص است که در زمینه اینستاگرام به صورت ویژه فعالیت می‌کنند. از خدمات اینبو می‌توان به: ربات اینستاگرامی حرفه‌ای، فروش پیج‌های اینستاگرام و اپلیکیشن تخصصی آموزش اینستاگرام اشاره کرد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋