mohammad eshgi

mohammad eshgi

در هیاهوی قوانین متفاوت و تغییرات زیاد، تنها چیزی که ثابت است یک قانون است؛ هیچ چیز همیشگی نیست. حامی سوخت های پاک، سوخت های الگلی و گیاهی

ربات طراحی لوگو به همراه آموزش و معرفی بهترین ها

اگر 20 سال پیش به ما میگفتند که روزی قرار است همه چیز به دست ربات ها انجام شود میخندیدیم. زمانی بود که ربات ها فقط محدود به داخل تلویزیون و برنامه های تخیلی بودند. البته تمام آن ها هم شکل خاصی داشتند. گذر زمان با واقعی شدن و حتی تغییر شکل این ربات ها همراه بود. ربات ها برای انجام هر کاری ساخته شدند و ربات طراحی لوگو هم بر همین اساس به وجود آمد.

 

ربات طراحی لوگو چیست؟

 

همانطور که از ماهیت ربات مشخص است، ربات طراحی لوگو یک برنامه است که به کاربران خود امکان ایجاد لوگوهای مختلف را می‌دهد. عملکرد این ربات ها بسیار ساده اما به طرز عجیبی "کار راه انداز" است. با استفاده از این برنامه ها میتوانید ترکیبی از شکل ها و اسم مورد نظر خود را ببینید و بهترین مورد را انتخاب کنید. این طرح های ساده رایگان هستند و به شما امکان تغییر رنگ و دستکاری برخی المان ها را میدهند.

این ربات ها تا حدودی توانستند بازار طراحان را محدود کنند و مشتریان را کمتر کنند. عبارت هایی مثل طراحی لوگو در تبریز یا شهرهای دیگر مانند آن به مراتب کمتر جستجو شد اما به دلایلی مشخص هزینه کار طراحان و کیفیت کار آن ها بالاتر رفت.

نسخه های پیشرفته تر برای ادیت و طراحی سایر المان ها هم معمولا در همین برنامه ها موجود است. مشکلی که وجود دارد پولی بودن این قسمت از برنامه هاست که متاسفانه به دلار نیاز دارد و برای ایرانیان اصلا به صرفه نیست. قسمت دیگری از این ربات ها هم هستند که کاربران را بر حسب سلیقه خود به یک طراح وصل میکنند تا کار طراحی اصلی را او به عهده بگیرد. قیمت طراحان در ربات های مختلف متفاوت است اما میتوان آن را در حدود 300 دلار طیف بندی کرد.

قسمت های رایگان ربات طراحی لوگو شامل دسته بندی های مختلف است که کار انتخاب شکل لوگو را کمی ساده تر میکند. برای مثال می‌توانید از طبقه بندی تکنولوژی طرح های مربوط به موس و فلش و موارد شبیه به این را انتخاب کنید. طرح های نمادین در این ربات ها بسیار ساده هستند و بهتر است از طبقه بندی انتزاعی یا همان Abstract استفاده کنید.

البته همیشه بهترین کار کسب اطلاعات در مورد بهترین شرکت طراحی لوگو است. این کار میتواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند.

مزایای ربات طراحی لوگو چیست؟

 

طراحی کردن لوگو یکی از اولین کارهایی است که یک کسب و کار انجام میدهد. البته این کار یکی از ضروری ترین کارها نیز هست. استفاده کردن از ربات طراحی لوگو برای این کار چند مزیت دارد که در ادامه به توضیح آن میپردازیم.

1. اولین مزیتی که استفاده کردن از این ابزارها دارد رایگان بودن است. طراحی در این پلتفرم ها رایگان است و در برخی از موارد حتی به ثبت نام هم نیازی ندارد. با وارد کردن اسم و ایمیل خود میتوانید فایلی که ایجاد کردید را به رایگان دانلود و از آن استفاده کنید. حتی میتوانید ایمیل خود را هم درست وارد نکنید. این مورد یکی از بزرگترین مزیت های طراحی رباتیک لوگو برای کسب و کارهای کوچک و نوپا است که به آن ها کمک میکند هزینه های خود را به حداقل برسانند.

2. سرعت بالا در ساخت لوگوی رباتیک یکی دیگر از مزیت های این روش است. کاربر میتواند به جای چند روز صبر کردن برای طراح، در چند دقیقه یک لوگو طراحی کند و به صورت موقت روی سایت یا پیج خود قرار دهد. سرعت اعمال تغییرات هم در روش رباتیک بسیار زیاد است.

3. ربات طراحی لوگو در هر زمانی در دسترس است و می‌توان از آن استفاده کرد.

4. چون خود کاربر لوگو را طراحی می‌کند میتواند بر حسب نیازهای خود یا بیزینس خود همه چیز را تغییر دهد. ایده اولیه بدون کم و کاست اجرا میشود.

معایب ربات طراحی لوگو چیست؟

با وجود این که طراحی لوگو برای بسیاری از افراد جذاب است اما باید بدانید که استفاده از ربات ها برای انجام این کار معایبی هم دارد که دانستن آن قبل از تصمیم گیری بسیار مهم است.

1. کاری که شما خواهید ساخت حتما کپی خواهد بود. اگر کسب و کار شما پا بگیرد و شناخته شود، استفاده از یک لوگو کپی برای کسب و کار شما بسیار بد خواهد بود.

2. کیفیت طراحی پایین خواهد بود. ربات ها سریع و رایگان هستند اما در هیچ حالتی نمیتوانند یک کیفیت خوب را ارائه کنند.

3. اختصاصی نبودن طرح مساوی است با نداشتن مفهوم. اگر نقشه های بزرگی برای کسب و کار خود دارید باید دور ربات طراحی لوگو را خط بکشید و با یک طراح لوگو همکاری داشته باشید.

چه سایت هایی ربات طراحی لوگو دارند؟

با وجود این که چندین بار به دنبال لوگوساز رایگان ایرانی گشتم اما متاسفانه مورد رایگانی پیدا نکردم که بتواند موارد گفته شده در مقاله را داشته باشد. به همین خاطر در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که خارجی هستند اما می‌توانند کار شما را راه بیاندازند.

1. Freelogodesign.org

این سایت یک سیستم بسیار ساده برای طراحی لوگو دارد. شما وارد سایت میشوید و اسم مورد نظر خود را در کادر اول وارد میکنید و دکمه ثبت را میزنید. ربات طراحی لوگو این کلمه را به شکل ها اضافه میکند و طرح ها را به شما نمایش می‌دهد. شما میتوانید یکی از این موارد را انتخاب کنید تا در صفحه ای جدید برای شما باز شود. در این صفحه می‌توانید رنگ و برخی از المان های آن را تغییر دهید و آن را دانلود کنید. اندازه فایل رایگان 200 در 200 خواهد بود که برای پروفایل و هدر سایت مناسب است.

این سایت امکانات دیگری برای طراحی حرفه ای تر لوگو هم در اختیار کاربران خود قرار میدهد اما متاسفانه رایگان نیستند. هزینه طراحی با یکی از طراحان هم 299 دلار است که برای ایرانیان کمی غیر معقول است. هر چند که برای بسیاری از کشورها یک رقم منصفانه یا کم محسوب میشود.

2. looka.com

سیستم اولیه راه اندازه ربات طراحی لوگو سایت looka هم مانند سایت دیگر است. مزیتی که این سایت نسبت به رقبا دارد، این است که به کاربران امکان ادیت کردن طرح اولیه را میدهد. شما میتوانید جایگاه المان ها نسبت به هم را انتخاب کنید و بعد از این کار المان ها را عوض کنید یا رنگ دیگری بزنید.

رنگ پس زمینه لوگو هم در این سیستم قابل تغییر است. البته فایل ها میتواند بدون بکگراند هم ساخته شود تا در موقعیت های متعددی به کار برده شود.

جمع بندی

استفاده از ربات طراحی لوگو برای شروع کسب و کارهای دیر بازده و البته کم درآمد مثل پیج اینستاگرام یا سایت های واسط اصلا کار بدی نیست. در این کسب و کارها باید هزینه های موجود را تا حد امکان کم کرد تا بتوان بدون دردسر به درآمد رسید. البته منظور ما این نیست که لوگوی خود را جوری طراحی کنید که بعد از رسیدن به درآمد نیاز باشد تا از یک لوگوی متفاوت از خود استفاده کنید.

در استفاده از ربات طراحی لوگو حداکثر خلاقیت و سلیقه خود را به کار ببرید تا بتوانید یک طرح خوش فکر بسازید. طراحی شما قرار است در آینده و البته مرحله باز طراحی لوگو به یک شکل جذاب تبدیل شود.

mohammad eshgi
mohammad eshgi در هیاهوی قوانین متفاوت و تغییرات زیاد، تنها چیزی که ثابت است یک قانون است؛ هیچ چیز همیشگی نیست. حامی سوخت های پاک، سوخت های الگلی و گیاهی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋