wavafiv533

wavafiv533

پیشنهاد مطالعه برای کتاب هنر رندانه به چپ گرفتن نسخه بدون سانسور

کتاب هنررندانه به تخم گرفتن اثر مارک منسون ترجمه ارشاد نیک خواه بدون سانسور

داشتن ذهنی همیشه مشغول، به انسان آسیب می‌زند. خستگی جسمی همیشگی کوچک‌ترین آسیب این موضوع است. همچنین نداشتن هنر به تخم گرفتن باعث می‌شود کم‌کم به اضطراب مبتلا شوید و اتفاقات ناخوشایند بیشتری بیفتد. برای همین است که هرکسی باید یاد بگیرد با دغدغه‌هایش به بهترین شکل مواجه شود و آن‌ها را مدیریت کند. سال ۲۰۱۶ بود که کتاب «the subtle Art of Not Giving Fuck: A  Contraintutive approach to living a good life» منتشر شد و به زبانی متفاوت درباره‌ی عبور از دغدغه حرف زد. آنچه این کتاب می‌گوید این است که زندگی کوتاه‌تر از آن است که آن را در مسیر دغدغه‌هایی که به رشدتان کمکی نمی‌کند هدر بدهید و انرژی روانی و جسمی‌تان را از بین ببرید. این کتاب خواندنی و جذاب در مدت‌زمان کوتاهی به یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و آمازون تبدیل شد. تا سال ۲۰۱۹ این کتاب به بیش از ۲۵ زبان مختلف برگردانده شد و بیش از سه میلیون نسخه از آن در نقاط مختلف دنیا فروش رفت.

ترجمه های موجود در ایران

کتاب مارک منسون در ایران هم مانند سایر نقاط دنیا با استقبال زیادی مواجه شده و چندین ترجمه سانسور شده از آن در بازار کتاب ایران موجود است. ولی نسخه  بدون سانسور آن که با زبانی خودمانی و بی پرده صحبت میکند به ترجمه ارشاد نیک خواه با استقبال بیشتری مواجه شده است !

مارک منسن کیست؟     

مارک منسن نویسنده‌ی مشهور آمریکایی متولد سال ۱۹۸۴ است. او از نسل تازه‌ای از نویسندگان انگیزشی به‌حساب می‌آید که بر خلاف نسل گذشته معتقد نیستند با تلاش به هر چیزی که بخواهید درست پیدا می‌کنید. او در دانشگاه بوستون درس‌خوانده است و اولین‌بار کارش را به‌عنوان یک وبلاگ‌نویس شروع کرد. وبلاگ او در حوزه‌ی خودباوری و رشد فردی بسیار مشهور است.

 

 

کتاب هنر رندانه به تخم گرفتن برای چه کسانی مناسب است؟

زبان کتاب هنر رندانه به تخم گرفتن بسیار ساده است و منسن کتابش را به سبکی نوشته است که هرکسی با هر سطحی از سواد و آگاهی بتواند آن را مطالعه کند و از آن بهره ببرد. این کتاب پر از جملاتی است که شاید به‌صورت روزمره هم شنیده باشید اما هیچ‌کس هیچ‌وقت آن‌ها را به‌صورت رشته‌ای بامعنا نگفته و بر اهمیتش تأکید نکرده است. مارک منسن همین کار را انجام داده است. او قصه‌گوی بسیار خوبی است و توانسته است  هنر رندانه به تخم گرفتن را هم به صورت یک قصه‌ی خواندنی در بیاورد. فرقی نمی‌کند زن هستید یا مرد یا چه سن و سالی دارید اگر استرس و نگرانی شما را خسته کرده است و دیگر توان مبارزه با دغدغه‌ها را ندارید می‌توانید به سراغ این کتاب بروید. اگر به کتاب‌های توسعه فردی در حوزه‌ی انگیزشی و موفقیت علاقه دارید هم هنر رندانه به تخم گرفتن بهترین انتخاب برای شماست.

هنر رندانه به تخم گرفتن  چه کمکی به شما می‌کند؟

بزرگترین دشمن انسان قرن بیست و یکم استرس و افسردگی است. دغدغه‌ها هستند که روح ما را از بین می‌برند و در حال پیر کردنمان هستند. اگر نتوانیم آن‌ها را مدیریت کنیم می‌توانند شرایط جسمی و روحی ما را به خطر بیندازند و مسیر موفقیت و کامیابی را مختل کنند. مارک منسن در کتاب هنر رندانه به تخم گرفتن به شما آموزش می‌دهد چگونه از دغدغه‌هایتان عبور کنید. او حقیقت را بی‌رحمانه توی صورتتان می‌کوبد و رک و راست از شما می‌خواهد از ارزش‌های ساختگی دست بردارید، امیدواری بیش از حد را رها کنید و از گفته‌های نویسندگان سرد چشم‌پوشی کنید.  او می‌خواهد برای آرامش خودتان بیشتر تلاش کنید. کتاب او کتابی است که کمک می‌کند بخش خوش‌بین و آرام خود را بیدار کنید و بهتر زندگی کنید.

بخشی از کتاب هنر رندانه به تخم گرفتن 

چارلز بوکوفسکی یک الکلی خانم باز بود اون هر زنی پیدا میکرد باهاش میخوابید یک قمار باز خسیس و از زیر کار دررو تمام عیار بود‌بود.‌ و در بدترین روزهای زندگیش یک شاعر بود شاید ‫آخرین آدمی باشه که برای پندهای زندگی برید سراغش‪ ،یا این‌که ‫توی کتاب‌های خودیاری چشم‌تون به اسمش بخوره‪.

‫و دقیقا ً به همین دلیل این آدم بهترین کِیس برای شروع کردن ‫این کتابه ‪     بوکفسکی می‌خواست نویسنده بشه ولی سال‌های سال هیچ مجله یا روزنامه و انتشاراتی کارهاش رو چاپ نمی‌کرد‪ .

 و می‌گفتن نوشته هات افتضاح ناپخته مشمئزکننده مستهجن و از لحاظ اخلاقیه سنگینی این بار چارلز بوکوفسکی رو به یک افسردگی عمیق برد که بیشتر طول عمر باهاش بود چارلز بوکوفسکی یک شغل تمام وقت در اداره پست قسمت بایگانی نامه ها داشت چندرغاز پول می گرفت که بیشترش را خرج مشروب میکرد بقیه اش رو هم با شرط بندی روی اسب به گا میداد شبها تنهایی مشروب میخورد و بعضی وقتا شعر هاشون مثل چکش روی دکمه های ماشین قراضه اش می کوبید

بیشتر وقتا صبح که از خواب بیدار می‌شد کف اتاق  بود چون شب قبلش پاچیده بود ۳۰ سال به همین منوال گذشت که بیشترش یک تصویر مات و مبهم بی‌معنا از الکل دراگ قمار و زنهای تن فروش بود  وقتی بوکوفسکی ۵۰ ساله شد بعد بعد از یک عمر  شکست و نفرت از خود، سردبیر یک نشر علاقه عجیبی نسبت به چارلز پیدا کرد نمی تونست به چارلز بوکوفسکی قول پول زیادی و فروش آنچنانی بده ولی مهر زیادی به این بازنده مست داشت .

در نتیجه تصمیم گرفتی شانسی بهش بده این اولین فرصت واقعی بود که بهش داده شده و خودش هم میدونست که احتمالا تنها باری که این شتر دم خونش میخوابه چارلز بوکوفسکی به سردبیر نوشت  دو گزینه بیشتر ندارم تام عمرم را در اداره پست از دست بدم یا اینکه بزنم بیرون و با ماشین تحریر ام بازی کنم و از گشنگی بمیرم تصمیمم را گرفته می خوام از گشنگی بمیرم !

درست بعد از امضا کردن قرارداد بوکوفسکی اولین رمانش  را بدون دردسر نوشت و خیلی ساده اسمشو گذاشت اداره پست !

در قسمت  تقدیر کتاب  نوشت تقدیم به هیچکس !  بوکوفسکی به عنوان یک رمان نویس و شاعر به موفقیتش ادامه میده و شش رمان  و صدها شعر منتشر می‌کنه و بیش از دو میلیون نسخه از کتاب هاش در سراسر دنیا به فروش میره ! محبوبیتش پشمهای همه رو میریزونه ! اول از همه پشه های خودش رو !

داستان های مثل بوکوفسکی گل سرسبد داستان های آموزنده فرهنگی امروزی ما هستند  نماد رویای آمریکایی ! مردی که برای چیزی که میخواد مبارزه میکنه و وقتی بیخیال نمیشه آخر سر به بهترین رویاش میرسه  احتمالاً همین الآن هم یک فیلم ازش می سازند چارلز بوکوفسکی میدونست باز هم یه بازندس و موفقیتش رو نه از عزم جزمش میدونست بلکه موفقیتش رو از این میدونست که قبول کرده بود یه بازندس !

باوجود فروش بی سابقه کتاب هاش و مشکلاتی که پیدا کرد باز هم بوکوفسکی یک بازنده بود و این رو میدونست بعد صادقانه در موردش نوشت هیچ وقت سعی نکرد چیزی خلاف آدمی که بود باشه نبوغ آثار بوکوفسکی در این نبود که بر ناملایمات و سختی های باورنکردنی زندگی چیره شد یا اینکه با تلاش فراوان خودش را به عنوان یک ستاره درخشان در ادبیات مطرح کرد اتفاقاً کاملا برعکس عامل موفقیتش این بود که میتونست کاملاً و شجاعانه با خودش به ویژه تاریک ترین قسمت های خودش صادق باشه!

 روی سنگ قبر بوکوفسکی نوشته شده تلاش نکن !

ممکن است شما بگویید این کتاب دارد خواننده را به سمت تنبلی سوق میدهد اما اشتباه میکنید مارک منسون نویسنده این کتاب این افراد تنبل را کون گشاد خود محق بین خوانده است این کتاب مثل یک دوست طناز و کمی بی ادب حقایقی را بی تعارف به شا میگوید و نگرش شمارا بالغ تر میکند و به شما می اموزد به چه چیز هایی در زندگی اهمیت بدهید و به چه چیز هایی اهمیت ندهید و چگونه رشد کنید .

برای خرید آنلاین کتاب هنر رندانه به تخم گرفتن نسخه فیزیکی بدون سانسور همراه با ارسال رایگان میتوانید به سایت هشتگ کتاب مراجعه نمایید.

برای رفتن به صفحه خرید روی متن زیر کلیک کنید .

کتاب هنر رندانه به تخم گرفتن 

 

 

wavafiv533
wavafiv533

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋