voltstar

voltstar

فروشگاه آنلاین ولت استار نمایندگی محصولات تجهیزات برق صنعتی در شهر تهران با بهترین نمونه محصولات و عالی ترین قیمت بازار را ارائه میدهد.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

نکات مهم محصولات شرکت هیوندای اصل و تقلبی بودن آنها

برند هیوندای

نکاتی بسیار مهم که برای شما حائز اهمیت است این است که محصولی را خریداری نمایید که دارای ضمانت کیفیت و آن محصول اصل باشد نه تقلبی که امروزه بسیاری از شرکت ها محصولاتی را تولید میکنند که در واقع با محصول شرکت اصلی اصلا قابل مقایسه نیست و اصلا ضمانت کیفیت ندارد ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چگونه با خیال راحت یک محصول با کیفیت و اصل از محصولات هیوندای خریداری نمایید ابتدا باید به معرفی شرکت هیوندا بپردازیم تا آشنایی کاملی با شرکت اصلی داشته باشیم.

معرفی شرکت هیوندای

 تقریبا اکثر مردم دنیا نام برند هیوندا را به عنوان ماشین های لوکس میشناسند.اما هیوندا در بین افرادی که در حوزه برق به ویژه برق صنعتی فعالیت دارند یک برند خاص، با کیفیت و بی نظیر است. هیوندای سر سخت ترین رقیب آسیایی برندهایی نظیر اشنایدر، زینمس و … است که با قیمت مناسب خود بی شک بخش عظیمی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

هيونداي به مجموعه‌اي از کارخانجات و سازمان‌ هاي مرتبط با آن اطلاق مي‌شود که توسط چونگ جو-يونگ از کره ‌جنوبي بنا شده‌است. نخستين کمپاني هيونداي در سال 1964 ميلادي بعنوان يک کمپاني ساختماني بنا ‌شد و در نهايت مجموعه هيونداي تبديل به بزرگترين کمپاني زنجيره‌اي کره جنوبي شد. معروف‌ترين سازمان هيونداي کمپاني هيونداي موتور مي‌باشد که پنجمين توليدکننده بزرگ خودرو در دنيا مي‌باشد. صنايع سنگين هيونداي بزرگ‌ترين توليد کننده های کشتي در دنيا مي‌باشد. واژه هيونداي در زبان کره‌اي به معني «تاز‌گي» مي‌باشد.

سال تأسیس شرکت هوندای

در سال 1997 به علت بحران مالی آسیا، این شرکت تفکیک گردید و از دل آن، شرکت‌هایی چون گروه هیوندای، هیوندای موتور گروپ، هیوندای موتور، مهندسی و ساخت‌ و ساز هیوندای ، هیوندای موبیس ، هیوندای استیل ، اولسان هیوندای ، صنایع سنگین هیوندای و… تشکیل شدند. گروه هیوندای هم‌ اکنون در زمینه ساخت آسانسور، سرویس‌ های کانتینری و خدمات گردشگری فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر سئول کره جنوبی واقع شده است.

به علت گستردگی مجموعه هایی که تحت برند هیوندای فعالیت می کنند ، در اکثر بخش های مختلف صنعت ردپایی از این برند دیده می شود. برای مثال می توان به صنایع خودرو سازی و تامین قطعات خودرویی، لوازم برقی و ابزار آلات ، تجهیزات راه سازی و ساختمان ، صنایع مرتبط با انرژی و ….

شرکت هیوندای الکتریک که یکی از زیر مجموعه های این برند حساب می شود، خود مجموعه بسیار بزرگی است که در صنایع برق و انرژی فعالیت می کند و محصولاتی بسیار زیادی را به سراسر دنیا صادر می کند. از ترانسفورماتور های قدرت ، موتور های ولتاژ بالا و ژنراتورها گرفته تا موتور و ژنراتور های کشتی و راهکار های مدیریت انرژی و حتی در این میان سبد کاملی از تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون را ارائه کرده است.

محصولات برق و اتوماسیون صنعتی برند هیوندای در ایران طرفدار بسیار زیادی دارد و در کنار شرکت هم وطن خود یعنی ال اس (LS Electric) در بازار ایران رقابت می کند. برند هیوندای الکتریک تاریخچه ی طولانی در زمینه صنعت برق دارد و در این مسیر دستاورد های بسیار زیاد و ارزشمندی کسب کرده است. برای درک بهتر عظمت و موفقیت این شرکت بد نیست که به صورت مختصر مروری بر این دستآورد ها داشته باشیم.

هیوندای الکتریک در وسعتی دیگر

هیوندای الکتریک طیف گسترده از موتورهای ولتاژ بالا را تولید میکند و بهترین موتور را برای محیط زیست و شرایط کاری آنها در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. این موتورها در صنایع مختلف از جمله محیط های تخصصی مانند نیروگاه های هسته ای ، نیروگاه های نمک زدایی و غیره عملکرد پایداری از خود نشان میدهند. این موتورها مطابق با استاندارد های بین المللی و غیره ( IEC ، NEMA ، ANSI ، DIN ) به صنایع مختلف از جمله نیروگاه ها ، نمک زدایی ، کشتی سازی ، فراساحل نفت و گاز ، تصفیه آب ، هسته ای و غیره عرضه می شوند.

از ویژگی های کلیدی ترانسفورماتورهای توزیع هیوندای الکتریک برای کشتی ها میتوان به پایداری ، تلفات کم ، صدای کم، فشرده بودن و اندازه سبک اشاره کرد. هیوندای الکتریک با کارایی بالا و قابلیت اطمینان بالا دارای گواهی IEC و ANSI تولید میکند و بیشترین رکورد عرضه را در کارخانه صنعتی داخلی دارد.

همچنین هیوندای الکتریک ژنراتورهایی برای مصارف صنعتی ، نیروگاه ها ، و سایر مصارف با توجه به نیازهای مختلف مشتریان عرضه میکند.

محصولات هیوندای

طیف محصولات شرکت هیوندای بسیار زیاد می باشد و ما در اینجا برای شما بعضی از آنها را اورده ایم.

کلید  اتوماتیک هوای  هیوندای
تصویر یک کلید هوای هیوندای

مشخصات محصولات هیوندای الکتریک:

  • قابلیت اطمینان بالا و ایمنی قوس الکتریک
  • طول عمر طولانی و حداقل نیازهای نگهداری
  • طراحی بهینه سازی فشرده و قابل تنظیم
  • طراحی استاندارد برای سازگاری بالا
  • سابقه عرضه گسترده

کیفیت محصولات هیوندای

هیوندای کره جنوبی استاندارد بسیار بالایی در طراحی ، توسعه و تولید تجهیزات برق صنعتی دارد و همین موضوع باعث شده از ابتدای آغاز به کار تا کنون هیچ گاه از رقبای اروپایی خود عقب نماند. هیوندای الکتریک تقریبا هر نوع تجهیزی را طراحی و تولید کرده است ، از کلید های اتوماتیک کامپکت تا کلید های اتوماتیک هوای ، کلید مینیاتوری ، کنتاکتور، بی متال ، کلید حرارتی و حتی درایو و اینورتر ، در این بین دژنکتور و کنتاکتور خلاء و تجهیزات کنترل دور موتور فشار ضعیف و تجهیزات کنترل دور موتور فشار متوسط نیز دیده میشود.

راه های تشخیص اصل و تقلبی بودن محصولات هیوندای

چند نکته زیر می تواند به شما کمک که برای مثال اصل یا تقلبی بودن محصولات “هیوندای” را تشخیص دهید.

  1. کیفیت بسته بندی

تمام قطعات اصل و نویی که توسط تولید کنندگان مورد اطیمنان کمپانی مانند “هیوندای” ساخته می شوند از لحاظ ظاهری بسیار شیک تر از قطعات تقلبی هستند. در واقع مهر و موم و شکل بسته بندی قطعات تقلبی به خاطر عدم رعایت استاندارد های شرکت سازنده اصلی، قابل تشخیص هستند.

  1. رنگ بسته بندی ها

طبق تجربه رنگ بسته بندی های محصولات تقلبی “هیوندای” معمولا از رنگ بسته بندی های استوک کمتر است.

  1. آلیاژ بکار رفته در ساخت قطعات

لوازم یدکی که در شرکت های معتبر تولید شده از بهترین الیاژ ها و بهترین شکل ظاهری برخوردار است. اما قطعات تقلبی که در ایران ساخته می شوند یا از طریق قاچاق وارد می شوند از نظر شکل ظاهری و آلیاژی بی کیفیت هستند. با دست زدن به قطعات میتوان این موضوع را متوجه شد.

  1. مشخصات پرداخت ظاهری محصولات

از آنجایی که شیوه تولید قطعات تقلبی بسیار متفاوت از قطعات اورجینال “هیوندای” است، و بسیار سرسری و سریع انجام داده می شود، وجود پرداخت ناقص یا دیده شدن ناهمواری های متعدد روی سطح قطعه نشانه دیگر تقلبی بودن آن است.

  1. نوع جوشکاری قطعات اصلی هیوندای

جوشکاری و نحوه اتصال بخش های مختلف یک قطعه اصلی “هیوندای” بسیار ظریف و معمولا غیر قابل تشخیص است. اما در مورد قطعات تقلبی چنین چیزی دیده نمی شود.

  1. نوشته های روی بسته بندی ها

اگر بسته بندی یک قطعه یا لوازم یدکی اصلی را با یک نمونه تقلبی مقایسه کنید به راحتی می توانید آن ها را از هم تشخیص دهید. در نمونه های تقلبی اغلب اشتباه نوشتاری وجود دارد و به کوچک و بزرگ بودن حروف توجهی نشده است. از همه مهم تر نمادهای هولوگرام محصول می تواند به شما در تشخیص بهتر کمک کند. 

تصویر کلید اتوماتیک هینوای
بهترین کلید اتوماتیک برند هیوندای

در ادامه به بررسی روش تشخیص اصل یا تقلبی بودن یکی از محصولات هیوندای می پردازیم:

روش تشخیص فیوز هیوندای اصل از تقلبی

متاسفانه امروزه گاهی اوقات فیوز های مینیاتوری هیوندای تقلبی به دست مشتریان می رسد که این موضوع موجب نارضایتی آنها و آسیب به اعتبار شرکت می شود. فیوز های هیوندای تقلبی نقاط ضعف و مشکلات فراوانی را به همراه دارند،یکی از مشکلات این نوع از فیوز ها، عملکرد نامطلوب در زمان قطعی است. بطوریکه گاهی امکان خاموش نشدن آنها وجود دارد و به محض دست زدن به سیم برق بدون روکش آن موجب برق گرفتگی می شود. از دیگر نقص های فیوز های هیوندای تقلبی می توان به آسیب دیدگی و اتصالی وسایل برقی اشاره کرد.

قطع نکردن کامل جریان به وسیله این کلید ها باعث خسارت به وسایل برقی و حتی آتش سوزی می شود. با این اوصاف ، می بایست نسبت به روش های تشخیص اصل بودن فیوز مینیاتوری آگاهی پیدا کنیم. اختلاف وزن ، جنس و کیفیت ساخت بدنه از مواردی هستند که به منظور تشخیص اصل یا تقلبی بودن فیوز مینیاتوری هیوندای به ما کمک می کنند. اما شاید همه مشتریان قادر به تشخیص فیوز های مینیاتوری اصل از تقلبی نباشند. با این حال به این دسته از مشتریان پیشنهاد می شود تا خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی معتبر و شناخته شده در حوزه تجهیزات الکتریکی ساختمانی نهایی کنند تا علاوه بر تضمین اصالت محصول ، از گارانتی آن نیز برخوردار شوند.

خریدی مطمئن با ولت استاردر فروشگاه ولت استار تمامی  قطعات هیوندای اصل می باشند و می توانید برای اطمینان خاطر خود با اطلاعاتی که گفته شد تطبیق بدهید و از اصل بودن محصولات هیوندای در ولت استار مطمئن  شوید. برای خرید و اطلاع از قیمت لینک زیر را کلیک کنید.

voltstar
voltstar فروشگاه آنلاین ولت استار نمایندگی محصولات تجهیزات برق صنعتی در شهر تهران با بهترین نمونه محصولات و عالی ترین قیمت بازار را ارائه میدهد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋