villa sazee

villa sazee

راهنمای خرید بهترین هیتر تابشی

 

 

بهترین بخاری تابشی

هیتر چتری یک دستگاه تولید گرما بسیار مطلوب و مناسب میباشد که میتواند گرمای ایجاد شده را با کمترین میزان مصرف انرژی و در عین حال با سرعت بسیار عالی به محیط اطراف خود انتقال دهد. در پاییز و زمستان که هوا بسیار سرد است عملا این بخش از محیط خانه و رستوران و کافه و اداره و… این مدل هیترها ترکیبی از هیترهای گازی و گازوئیلی هستند و به همین دلیل هم خیلی کاربردی اند و شما می توانید خیلی راحت از آنها در فضاهایی که فشار گاز کم است یا گاز قطع است هم استفاده کنید. هیتر های تابشی بصورت آویزران از سقف و یا تیرهای فلزی قابل نصب می باشد. گرمایش شادی آور همیشه جاری است و رایج ترین مانکن و نمونه گرمایش از خورشید و خورشید است.

بخاری تابشی

 آسان ترین و بهترین روش برای گرم کردن فضای باز استفاده از گرم کننده ی تابشی است به راحتی و پس از چند دقیقه روشن کردن به علت متمرکز بودن انرژی گرمایشی حاصله از بخاری تابشی میتوان از گرمای لذت بخش انها در فضای باز استفاده کرد ، از المنتهای هالوژنی برای گرم کردن محیط استفاده کرده و بازدهی بیشتری دارند، از اینرو نسبت به مدل قبلی گرمای بیشتری به محیط میدهد. سبک عملکرد این بخاری به این صورت است که انرژی حرارتی را تولید کرده و سپس از طریق تابش محیط را گرم میکنند. یکی از کاربردهای دیگر گرماتابهای لولهای گرماسان

گرم کننده تابشی.

بدنه: در بخاری برقی تابشی بدنه فلزی تعبیه شده است که از دیگر قطعات محافظت میکند. امروزه این محصولات را میتوان در آتشگاهها و بسیاری از محیطهای باز دیگر نیز مورد استفاده قرار داد و از مزایای آنها نهایت بهره را برد. این که آیا ممکن است جریان هوا کافی در منطقه مورد نظر وجود داشته باشد، اکسیژن مورد نیاز برای احتراق در داخل سیستم از طریق جریان هوای کلی راهرو تامین می شود

دریافت بخاری تابشی

مقدار هوای مورد نیاز برای احتراق کامل در یک بخاری تابشی تقریباً 11 تا 13 بار مقدار سوخت مصرفی هر سیستم است که از هر دستورالعمل ارائه شده است. با این کار، دمای لوله تا میانگین تقریباً 300 درجه سانتیگراد افزایش می یابد، پس از آن نشاط تابشی لوله توسط یک بازتابنده به پایین منتقل می شود و گرمای مورد نیاز را برای محیط اطراف ارائه می دهد. رادیاتورهای سقفی عمدتاً در مکان هایی مشابه امکانات تولیدی، انبارها و امکانات فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند و دمای صفحه آنها بسیار افزایش یافته است.

کارآمد هیتر فضای باز

این تکنیک وضعیت بهبود یافته هوای محیط با رطوبت بالاتر را فراهم می کند. مدل 460 هیتر گازی دارای ظرفیت حرارتی 14000 کیلوکالری است که می تواند فضایی به اندازه 150 الی 300 مترمکعب را گرم کند. در حال حاضر استفاده از بخاری های تابشی به عنوان موثرترین روش برای ایجاد گرمایش در محدوده وسیعی از مناطق با ارتفاع بالای 3 متر استفاده می شود. با این حال در مناطقی که ممکن است جریان هوای کافی وجود نداشته باشد، هوای مشخص شده برای هر سیستم گرمایشی توسط لولههای مختلف بیطرف از فضای باز راهرو تامین میشود .همچنین برای فضاهای مسکونی و خانگی نیز مدلهایی از هیتر فضای باز وجود دارد که با استفاده از آنها گرمای مناسبی برای خود و اعضای خانواده ایجاد نمود.

 

هیترهای فضای باز گازی

این بخاری ها توسط گاز شهری یا سیلندر گاز روشن می‌شوند .

چون گرمای حاصل از سوختن گاز و به طور کلی هر گرمایی که از طریق سوختن حاصل شود رو به بالا حرکت میکند ،

از این رو در هیترهای گازی یک سینی در بالای آن تعبیه شده که گر ما را به محیط اطراف و به سمت پایین منتقل می کند .

هیترهای گازی عموماً به شکل لامپ یا هرمی شکل و یا مانند برج ساخته می شوند .

حرارت شعله به محیط اطراف به صورت یکنواخت پخش می شود و باعث گرم شدن فضای محیط بخاری می شود .

هیترهای گازی پرکاربردترین بخاری های فضای باز در ایران هستند .

دلیل عمده آن هم ارزان بودن گاز نسبت به سایر سوخت ها می باشد .

مزایا و معایب

هیترهای گازی نسبت به سایر هیتر ها قیمت مناسب تری دارند .

همچنین سوخت مصرفی هیترهای گازی ارزانتر از هیترهای برقی می باشد .

یکی از معایب هیتر های گازی این است که نمیتوان حرارت آن را به یک نقطه متمرکز کرد و گرمای آن به صورت یک دست به اطراف پخش می شود .

عیب دیگر بخاری ها ی فضای باز که با گاز روشن می‌شوند این است که در هنگام وزش باد کارایی آنها بسیار کاهش می یابد .

سبک های مختلف هیتر تابشی

رایج ‌ترین نوع هیترهای تابشی که می توانید انتخاب کنید، هیترهای غیر متصل، هیترهای رومیزی، هیتر های قابل نصب روی سقف و دیوار هستند. نوع غیر متصل هیتر تابشی، رایج ترین نوع هیتر نصب شده در فضای باز است و معمولاً طول بلندی دارد که برای پاسیو و ایوان مناسب است. مدل های رومیزی هم برای پاسیو قابل استفاده هستند اما بهترین انتخاب نیستند چون یک سری مسائل ایمنی وجود دارد که باید در نظر گرفت. فرد ممکن است از سر کم توجهی و به شکل اتفاقی با هیتر برخورد کرده و آن را خراب کند یا به خودش صدمه وارد شود.

هیترهای قابل نصب روی دیوار هم برای پاسیو و ایوان مناسب هستند نه تنها به این علت که گرمای مستقیم ساطع می کنند، بلکه فضای بیشتری روی زمین برای استفاده باقی می ماند.

منبع :ویلاسازه

 

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋