villa sazee

villa sazee

تاب ریلکسی چیست؟ بهترین و جدیدترین مدلهای تاب ریلکسی

 

 

تاب ریلکسی چیست و چه کاربردی دارد؟

تاب ریلکسی یک تاب متحرک می باشد که بر روی یک پایه فلزی متصل می شود در انواع و مدل های گوناگون تهیه و تولید می شود. که در این مقاله به بیان آن خواهیم پرداخت.

همان طور که از اسم آن پیداست تاب ریلکسی به منظور کاهش استرس و تنش های زندگی روزمره ماشینی طراحی شده است . نشستن در تاب ریلکسی و حرکات آرام آن به صورت دایره ایی باعث کاهش استرس است و همین امر شما را برای یک روز کاری پرمشغله آماده می کند. مزیت منحصر به فرد تاب ریلکسی استفاده از آن در منزل یا بالکن و حیاط می باشد.خاطرات دوران کودکی و هیجان استفاده از تاب برای همه افراد غالبا تا سنین بالا باقی می ماند طراحی تاب ریلکسی با تحمل وزن افراد بزرگسال در محیط منزل این امکان را فراهم می آورد تا بدون دغدغه به تفریح و استراحت بپردازیم.

 

 

مزایای تاب ریلکسی و فواید آن برای از بین بردن استرس

با نصب یک عدد از این تاب ها می توانید دفعات رفتن به پارک و شهربازی را از سه بار در هفته به دو بار کاهش دهید. به هر حال در این روزهای سخت و با وجود ویروس کرونا و تعطیلی خانه بازی و مهد کودک ها بچهها هم حق بازی دارند، در روزهای قبل مطلبی را منتشر کردیم با عنوان سرگرمی در منزل برای کودکان در شرایط قرنطینه پیشنهاد میکنم این مطلب را نیز حتما مطالعه کنید و از راهنماییهای آن استفاده کنید. معمولا هر مدل تابی را که خریداری کنید، بر روی جعبهی آن سن مناسب کودکان حک شده است، در نتیجه شما عزیزان باید به سن استاندارد آن دقت نمایید. شستشو و تمیز کردن تاب باید به سادگی و بدون زحمت فراوان انجام شود و در ضمن این کار نباید به بدنه یا صندلی آن آسیب وارد کند. این اسباب بازی دارای انواع مختلف پلاستیکی، تاب موزیکال یا سایر تاب خانگی است. تمامی تاب های کودک دارای گارانتی اصلی شرکتی بوده و تنوع موجودی تاب ها بالا می باشد، بدین منظور و جهت سهولت در خرید شما به راحتی امکان فیلترینگ محصولات جهت دسترسی سریعتر به محصول مورد نظر و حتی امکان مقایسه تاب های مختلف را دارا می باشید.

بیشتر افراد به دنبال قیمت تاب کودک بدون توجه به راحتی و میزان استفاده کودک در تاب هستند. صندلی تابی را همان طور که در تصاویر خواهید دید روی یک پایه با کمک زنجیر نصب میشود و همین اتصال سبب حرکت تاب مانند آن میشود و احساس آرامش را برای کاربران خود ایجاد میکند. کافی است تاب را در مکانی با سطح کاملا صاف و ترجیحا دور از راه پله، قرار دهید، تا احساس نگرانی نداشته باشید.

تاب کودک را متناسب با سن کودکتان انتخاب کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید یک جای مناسب و مسطح انتخاب کنید و صندلی تابی را در آنجا قرار دهید. هنگام خرید تاب و سرسره بازی برای کودک انتخاب های زیادی وجود دارد. تاب کودک را متناسب با سن کودکتان انتخاب کنید. این تاب در مدل ها و طرح های متنوع و گوناگونی می باشد که باید متناسب با نیاز کودک انتخاب شود. اگر به دنبال خرید تاب کودک هستید معیار قیمت تاب برای شما حتما اهمیت خواهد داشت. کسانی که به دنبال مبلمانی مهیج و متفاوت برای خانه خود هستند روی تاب صندلی ها زوم می کنند. از قدیم الایام صندلی تابی در اتاق خواب کودکان وجود داشت و فرزندان لذت یک خواب آرام را در همان ننو های قدیم تجربه می کردند.اگر دوست دارید فرزند دلبند شما هم این حس زیبا را تجربه کنند، می توانید یک صندلی تابی یا همان ننوی قدیم را در اتاق خواب فرزند خود نصب کنید.

 

افزایش صندلی تابی شما

تاب بازی خانگی با ایمنی بالاتر از جنس پلی اتیلن تولید شده و تمامی نکات استاندارد نیز در طراحی این تاب های کودک رعایت شده است. در این راستا شرکت های تولید کننده تاب و سرسره فلزی و الاکلنگ پارکی با رعایت استاندارد ها و نکات ایمنی سعی در ارائه تاب پارکی و سرسره پارکی ایمن و استاندارد دارند. تاب کودک دو نفره زرافه دارای پایه های فلزی و بدنه از جنس پلی اتیلن درجه یک می باشد و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. و همچنین برخی از مدل های تاب دارای ویژگی هایی مانند پخش موسیقی هستند که باعث می شود کودک شما در حین بازی بیشتر سرگرم و لذت ببرد. همچنین می تواند در اتاق خواب برای مطالعه قبل ازخوابیدن در نظرگرفته شود. قسمت صندلی تاب کودک محافظ دارد تا خیالتان از بابت ایمنی کودکان راحت باشد همچنین وجود جاپایی ثابت باعث می شود تا پای کودکانتان خسته نگردد و بیشتر لذت ببرند. نوعی را انتخاب کنید که وقتی کودکتان بر روی صندلی مینشیند، احساس راحتی کند .

 

 

 

استفاده از تاب ریلکسی در دکوراسیون داخلی

 

دوام و ایمنی تاب کودک را با دقت چک کنید. تاب با توجه به حرکات ریتمیک و منظمی که دارد برای کودکان بسیار آرامش بخش است و حتما تجربه این را داشته اید که کودک را در حال گریه داخل تاب گذاشتید و با چند حرکت آرام شده است. اگر برای خرید این صندلی با کمبود جا مواجه هستید و در یک آپارتمان زندگی میکنید، بهتر است نمونه سقفی را انتخاب کنید، زیرا فاقد یک پایه بزرگ بوده و روی سقف آویز میشوند. پس یکی دیگر از ویژگیهای یک تاب خوب، صندلی نرم و راحت آن است. مقاومت، زیبایی، احساس آرامش و راحتی از جمله نکاتی است که شما را در انتخاب و خرید صندلی راحتی  مردد نمی کند. به همین علت شما میتوانید انواع تاب را برای فرزند خود تهیه کنید. به رتبه بندی که مشتریان نسبت به محصول دادهاند دقت کنید. والدین همیشه صفهای طولانی تاب را در پارکها در زمان کودکی خود به یاد دارند و میدانند که لذت تاب خوردن با هیچ بازی برابری نمیکند.

تنوع در مدل و کاربرد تاب ممکن است ابتدا برای شما جذاب باشد اما بعد از کمی گذشت زمان، برای شما خسته کننده خواهد بود و ممکن است موجب به هدر رفتن هزینهی شما نیز بشود. به دلیل سرپوشیده بودن این مدل در بین کودکان بیشتر موردپسند است و کودکان می­توانند مانند یک قلعه برای بازی های کودکانه خود استفاده کنند. شما از دیر باز تا به اکنون شاهد این هستید که کودکان چقدر از تاب و سرسره بازی لذت می برنداین تاب بازی خانگی تحمل وزن 60 کیلو را دارد و برای کودکان 1 تا 4 سال می باشد.و قابل استفاده برای آپارتمان،مهدکودک ها و خانه های بازی می باشد.اگر به دنبال تاب بازی بزرگسالان باشید میتوانید از ما تهیه کنید.شما میتوانید این مدل تاب کودک خانگی را(قیمت انواع تاب کودک در منزل)بایک مدل سرسره مانند سرسره سارینا،یا سرسره باران خریداری نمایید تا دو مدل و سبک متفاوت از سرسره کودک داشته باشید.حتی میتوانید یک استخر توپ پلی اتیلنی یا استخر توپ توری نیز تهیه کنید تا یک پارک کوچک خانگی برای فرزند دلبند خود تهیه کنید. تاب های کودک انواع مختلفی دارند و شما در هنگام خرید آن ها باید به میزان رعایت استاندارد ساخت در تاب ها توجه کنید تا نه تنها ایمنی کودک را تضمین کند، بلکه پس از مدتی استفاده باعث خسته شدن کودک نشود.

با توجه به اشتیاق بچهها در استفاده از تاب کودک در این مقاله به بررسی استانداردهای مربوط به خرید تاب پرداختیم. خوب برویم سراغ معرفی و بررسی انواع تاب کودک در منزل که دنبالش هستید. به طور مثال صندلی تابی که برای داخل منزل و خارج از منزل استفاده می شود با یکدیگر متفاوت هستند. آسایش کودک هنگام نشستن بر روی صندلی را در نظر بگیرید. زیرا باید از لحاظ رنگ و جنس بین صندلی ریلکسی و سایر وسایل خانه همخوانی وجود داشته باشد. زیرا آنان از این مدل تاب کودک استفاده کردهاند و بهتر میتوانند آن را مورد ارزیابی قرار دهند.

آیا استفاده از تاب ریلکسی محدود به باغ و تراس می شود؟

 

برای جواب به این سوال باید از شما بپرسم آیا شما فقط در باغ و تراس خود استراحت می کنید؟ تاب ریلکسی محدود به هیچ فضایی نمی شود، هر جایی را که شما برای استراحت و کاهش تنش های خود انتخاب می کنید، می تواند با تاب ریلکسی مزین شود.غالباً افراد از تاب های ریلکسی در نشیمن، حال و پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، بالکن های دلباز، پاگرد، باغ، آتلیه، تالار، رستوران، روف گاردن و ... استفاده می کنند.البته این نکته را از یاد نبرید که تاب ریلکسی که برای استفاده در فضاهای داخلی است را نمی توان در خارج از منزل و در فضای باز مورد استفاده قرار دارد. نوع بافت به کار رفته در ساخت سبد تاب ریلکسی فضای باز با تاب های راحتی داخل منزل متفاوت است

تاب ها آرامبخش و ریلکس بودن را برای خریدار به ارمغان می آورد که نمونه های مختلف آن را میتوانید در فروشگاه ما مشاهده نمایید . .

منبع : ویلاسازه

 

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋