دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شاگردان توخل در مقابل برمن زانو زدند

تیم فوتبال وردربرمن در هفته هجدهم بوندسلیگا برابر بایرن مونیخ به پیروزی رسید تا شاگردان توماس توخل پس از سه برد متوالی، در خانه شکست بخورند و اختلافشان با لورکوزن صدرنشین بیشتر شود.

خبرگزاری ایرنا: تیم فوتبال وردربرمن در هفته هجدهم بوندسلیگا برابر بایرن مونیخ به پیروزی رسید تا شاگردان توماس توخل پس از سه برد متوالی، در خانه شکست بخورند و اختلافشان با لورکوزن صدرنشین بیشتر شود.

شاگردان توخل مقابل برمن زانو زدند

هفته هجدهم بوندسلیگای آلمان با برگزاری دیدار بایرن مونیخ و وردربرمن پیگیری شد که طی آن میزبان محتمل شکست دور از انتظار یک بر صفر شد.

دو تیم در شرایطی برابر هم به میدان رفتند که بایرن در سه بازی اخیرش پیروز شده و وردربرمن هم سه مساوی متوالی کسب کرده بود.

تلاش دو تیم در نیمه اول با وجود موقعیت‌هایی که روی دروازه‌ها خلق شد، با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این نیمه نیجنما در دقیقه ۲۵ دروازه بایرن را باز کرد اما داور مسابقه پس از بازبینی کمک داور ویدئویی، گل را نپذیرفت.

در نیمه دوم اما سرانجام قفل دروازه‌ها باز شد و میشل وایزر در دقیقه ۵۹ با نفوذ از سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه رو پا دروازه بایرن را باز کرد تا وردربرمن یک بر صفر پیش باشد.

در ادامه تلاش باواریایی‌ها برای فرار از این شکست خانگی تا پایان ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای در برنداشت تا وردربرمن با یک گل برابر بایرن مونیخ به پیروزی برسد.

وردربرمن با این برد ۲۰ امتیازی شد و در رده دوازدهم قرار گرفت. بایرن هم ۴۱امتیازی و در رده دوم باقی ماند و اختلافش با لورکوزن صدرنشین به ۷ امتیاز رسید تا کار شاگردان توخل برای رسیدن به شاگردان ژابی آلونسو سخت‌تر شود.

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋