دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سالم الدوساری: می خواهیم چلسی را شکست دهیم

سالم الدوساری: می‌خواهیم چلسی را شکست دهیم

سالم الدوساری می‌گوید هدف الهلال در جام باشگاه‌های جهان، کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش ورزش، در دور دوم جام باشگاه های جهان که در امارات برگزار می‌شود، روز یکشنبه الهلال عربستان قهرمان لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره قهرمان کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۶-۱ این تیم را شکست داد.

سالم الدوساری ستاره تیم الهلال عربستان با اشاره به اهمیت عامل تجربه در کسب پیروزی این تیم، تاکید کرد که تیمش برای قهرمانی در جام باشگاه های جهان به امارات آمده است.

الدوساری گفت: «خدا را به خاطر برد و راهیابی به دور بعدی جام باشگاه های جهان شاکریم. ما فقط برای شرکت در مسابقات به اینجا نیامده ایم، بلکه آرزوی کسب عنوان قهرمانی را داریم.» 

او با اشاره به پیروزی الهلال مقابل الجزیره افزود: «الهلال همیشه در مسابقات بزرگ حضور دارد و می تواند به بازی ها بازگردد. مهمترین چیز برای ما این است که در مسابقه پیروز شویم و به دور بعد راه پیدا کنیم.»

هافبک تیم الهلال خاطرنشان کرد: «عامل تجربه به ما به عنوان بازیکن کمک کرد تا بهترین عملکرد را در بخش تهاجمی ارائه دهیم و آن نتیجه را کسب کنیم. می دانیم که چگونه این مسابقات را مدیریت کنیم زیرا اولین حضور ما نیست.»

او در پایان درباره رویارویی با چلسی در نیمه نهایی جام جهانی گفت: «هیچ چیز سختی در فوتبال وجود ندارد. بازی قدرتمندی مقابل قهرمان اروپا داریم و به خوبی برای آن آماده خواهیم شد. و همانطور که گفتم ما فقط برای شرکت در مسابقات به امارات نیامده ایم و هدف ما کسب عنوان قهرمانی است.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋