دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کرملاچعب: برای بقای شهرخودرو می جنگیم

کرملاچعب: برای بقای شهرخودرو می‌جنگیم

بازیکن سابق پرسپولیس بعد از سال‌ها دوری از لیگ برتر، شهر خودرو را برای شروعی دوباره انتخاب کرده است.

به گزارش ورزش، رضا کرملاچعب بعد از سه فصل و نیم دوری از سطح اول فوتبال با امضا قرارداد با پدیده دوباره لیگ برتری شد وی در این باره به خبرنگار ما گفت: خیلی خوشحالم که به لیگ برتر برگشتم واقعا دلم تنگ شده بود. تصمیم گرفتم پدیده را انتخاب کنم و برایم یک تجربه جدید است و امیدوارم مثمر ثمر باشم. برایم مهم نیست چند سال نبودم برایم این اهمیت دارد که الان برگشته ام.


او که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد ادامه داد: این‌که قبلا پرسپولیس بوده‌ام به گذشته بر می‌گردد و مهم این است الآن کجا هستم. چند سالی را در لیگ برتر بودم و در رده‌های نوجوانان، جوانان و امید تیم ملی هم حضور داشتم و بعد به فنلاند رفتم و بعد از آن سرباز شدم، خدا را شکر سربازی هم تمام شده و الآن می توانم با خیال راحت به کارم در لیگ برتر ادامه دهم.


این بازیکن در پاسخ به این سوال که با توجه به ترافیک خط حمله در شهر خودرو می‌تواند بازی کند یا خیر گفت: مهم ترافیک در خط حمله نیست مهم این است چه کسی بیشتر گل بزند وگرنه در اکثر تیم‌ها این ترافیک وجود دارد.

کرملاچعب: برای بقای شهرخودرو می‌جنگیم


بازیکن تازه وارد شهر خودرو در مورد شرایط خاص این تیم و این‌که در لیگ برتر می‌مانند یا خیر توضیح داد: هیچ‌چیز در فوتبال نشد ندارد و ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم. من هم امروز با شهر خودرو تمرین کردم. واقعا کادر و بازیکنان با کیفیتی دارد، با یک‌سری بچه‌ها از قبل رفیق بودم و با آن‌هایی که نبودم نیز آشنا شدم. به‌همراه سایرین برای بقا می‌جنگم.


او در مورد واکنش مردم در فضای مجازی در مورد بازگشتش گفت: یک‌سری‌ها به من تبریک می‌گویند و برخی می‌گویند این چه خریدی است که شهر خودرو انجام داده! در کل آدم نباید به این حواشی توجه کند و باید به کار خودش ادامه دهد. 


کرملاچعب در پایان در مورد این‌که برای بازی با مس رفسنجان آماده است یا خیر افزود: طی امروز و فردا کارتم صادر می‌شود و مشکلی برای این بازی نخواهم داشت. امیدوارم با کمک مردم مشهد بهترین اتفاقات رخ دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋