دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

48 ساعت تا پرداخت مطالبات پرسپولیس به شهرخودرو

48 ساعت تا پرداخت مطالبات پرسپولیس به شهرخودرو

در حالی‌که قائم مقام باشگاه شهرخودرو از لغو توافق این باشگاه با پرسپولیس صحبت کرده، قرمزها اعتقاد دارند که هنوز 48 ساعت برای پرداخت مطالبات این باشگاه فرصت دارند.

به گزارش ورزش، یک هفته پیش بود که باشگاه پرسپولیس توافق رضا درویش با فرهاد حمیداوی برای پرداخت طلب باشگاه مشهدی در خصوص رضایت نامه یحیی گل‌محمدی را اعلام کرد تا هواداران این تیم خیالشان از این پرونده راحت شود اما به شکلی ناگهانی، حیدرپور قائم مقام شهرخودرو از لغو این توافق خبر داد و گفت که پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده است.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس در این خصوص می‌گوید: توافق به این شکل بود که باشگاه پرسپولیس تا آخر این هفته رقمی را پرداخت کند و بخش دیگر هم در اسفند ماه پرداخت شود و باقی مانده هم قسط بندی شود و در اختیار باشگاه شهرخودرو قرار بگیرد. حالا هم آخر هفته نشده و باشگاه در این دو روز پرداختی را انجام خواهد داد.

او با اشاره به روند مذاکره اظهار داشت: آقای حمیداوی اتفاقا برخورد خیلی خوبی داشتند و به آقای درویش گفتند پس از پرداختی این هفته و اسفند ماه، هر طور که خواستید و هرطور که برای باشگاه پرسپولیس بهتر بود، رقم باقی مانده را پرداخت کنید و دو طرف هم قبول کردند که به صورت منظم این پرداختی را انجام دهند.

وی عنوان کرد: اگر قرار بود با مصاحبه مشکل حل شود، تا الان حل شده بود. آقای درویش با آقای حمیداوی توافق کردند و این توافق پابرجاست و مشکلی هم وجود ندارد و در این دو روز پرداختی انجام خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋