دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمرین پرسپولیس با سه مصدوم پیش از سفر به سیرجان

تمرین پرسپولیس با سه‌ مصدوم پیش از سفر به سیرجان

تیم فوتبال پرسپولیس امروز (شنبه) آخرین تمرین خود پیش از سفر به سیرجان و بازی برابر فولاد خوزستان را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارش ورزش، سرخ‌پوشان پایتخت آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به سیرجان و بازی برابر فولاد خوزستان در دیدار سوپر جام فوتبال ایران را از ساعت 13 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. بازیکنان ابتدا زیر نظر مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند. سپس آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود و در قسمت‌های بعدی تمرین، مرور کارهای تاکتیکی و تیمی در دستور کار قرار گرفت.

میلاد سرلک، امید عالیشاه و همینطور سیامک نعمتی زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند؛ البته امید عالیشاه در بخشی از کارهای گروهی شرکت کرد ولی به نظر می‌رسد این سه بازیکن قادر به همراهی سرخ‌ها در سوپرجام نخواهند بود.

تمرین پرسپولیس با سه‌ مصدوم پیش از سفر به سیرجان

تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و بازیکنان بعد از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند. سرخ‌پوشان بعد از یک استراحت و وقفه کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد سیرجان ترک کنند. قرمزپوشان از امشب در اردوی پیش از بازی شرکت خواهند کرد و روز دوشنبه در برابر فولاد خوزستان به میدان خواهند رفت

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋