دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رکورد ویژه پسران ویسی و نایب قهرمانی نیم فصل (عکس)

رکورد ویژه پسران ویسی و نایب‌قهرمانی نیم‌فصل (عکس)

خیبر سودای لیگ برتری شدن دارد؛ رکورد ویژه پسران ویسی و نایب‌قهرمانی نیم‌فصل (عکس)؛ سبزپوشان خیبر خرم آباد نیم‌فصل اول لیگ یک را در شرایطی فوق‌العاده توانستند به پایان ببرند و در جمع مدعیان، شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر دارند.

به گزارش ورزش در شرایطی‌که فصل گذشته خیبر خرم آباد لیگ یک را با کسب 49 امتیاز در 34 بازی با میانگین امتیازی 1.44 به پایان برد، اما حالا در پایان نیم‌فصل نخست فصل جدید لیگ دسته اول شاگردان عبدالله ویسی عملکردی فوق‌العاده از خود نشان داده‌اند و با میانگین 1.94 در جایگاه دوم جدول به تعطیلات نیم‌فصل رفتند.

شاگردان ویسی در هفته پایانی نیم‌فصل در کرمان، امتیازی ارزشمند مقابل مس به‌دست آوردند تا روند شکست‌ناپذیری خود را حفظ و در جمع مدعیان جایگاه خود را تثبیت کنند.

خیبری‌ها در 10 مسابقه اخیر خود در لیگ یک تنها 1 شکست را متحمل شده و در کنار 3 تساوی به‌دست آمده، 6 پیروزی در کارنامه سبزپوشان خیبر به چشم می‌خورد؛ حفظ این روند در ادامه لیگ یک می‌تواند منتج به صعود تاریخی خیبر به لیگ برتر فوتبال ایران شود.

مضاف بر عملکرد درخشان در لیگ یک، شاگردان عبدالله ویسی در جام حذفی هم در موقعیت خوبی قرار دارند و با صعود به جمع 8 تیم برتر، روند درخشانی را سپری کرده‌اند تا در ماه‌های گذشته یکی از برترین تیم‌های فوتبال ایران از حیث نتیجه‌گیری برشمرده شوند.

خیبر خرم آباد دور برگشت لیگ یک را در آستارا مقابل شهرداری آغاز خواهد کرد و باید دید تا آن موقع در فصل نقل و انتقالات چه تغییراتی در فهرست خیبر به‌وجود خواهد آمد و شاگردان عبدالله ویسی نیم‌فصل دوم لیگ یک را چگونه آغاز می‌کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋