دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گریزمان به دیداری که منتظرش بود نمی رسد

احتمالا آنتوان گریزمان به دلیل مصدومیت دیدار برابر بارسلونا را از دست خواهد داد.

گریزمان به دیداری که منتظرش بود نمی رسد

به گزارش ورزش، بعد از دو فصل کاملا ناامید کننده که آنتوان گریزمان در بارسلونا سپری کرد، نهایتاً این ستاره فرانسوی در تابستان اخیر از این تیم جدا شد و به اتلتیکومادرید پیوست. در ابتدا هواداران اتلتیکو استقبال خوبی از گریزمان انجام ندادند اما برخی نمایش های خوب این بازیکن اوضاع را تا حدودی برای او آرام کرد.

اتلتیکو مادرید چندی پیش در بازی برابر رایوماخاداهوندا از دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری به راحتی 5-0 به پیروزی رسیده و راهی یک هشتم نهایی شد. بازی به نظر ساده بود ولی دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو از تمامی نیروهای خود استفاده کرد و حتی آنتوان گریزمان که مصدومیت مختصری از گذشته داشت نیز به میدان رفت. اتفاقی که سبب تشدید آسیب دیدگی او شد و دقیقه 75 در حالی که اتلتیکو 0-4 پیش بود، زمین بازی را ترک کرد.

گریزمان به دیداری که منتظرش بود نمی رسد

آنتوان گریزمان طی این مدت ریکاوری خود را پشت سر گذاشت و پیش‌بینی می‌شد که او بعد از وقفه بازی های ملی مشکلی برای همراهی اتلتیکو مادرید و حضور در دیدار حساس یکشنبه هفته آینده برابر بارسلونا نداشته باشد. با این حال اکنون ال‌چرینگیتو مدعی شده که سیمئونه قصد ندارد روی این ستاره فرانسوی ریسک کند و به احتمال فراوان گریزمان دیدار برابر بارسا را از دست خواهد داد؛ مسابقه ای که می‌توانست یک بازی بسیار مهم برای او به منظور اثبات توانایی هایش به تیم سابق خود باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋