دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیداری که سرنوشت دیپای را مشخص می کند

بارسا-ناپولی؛ دیداری که سرنوشت دیپای را مشخص می‌کند؛ با وجود هشت مهاجم در فهرست بارسلونا مشخص نیست که ممفیس دیپای آینده‌ای در این باشگاه خواهد داشت یا خیر.

دیداری که سرنوشت دیپای را مشخص می‌کند

به گزارش ورزش، بارسلونا در مقطع ابتدایی فصل و تحت هدایت سرمربی وقت خود یعنی رونالد کومان نتایج ناامید کننده‌ای را در لالیگا کسب کرد و این موضوع باعث شد که بلوگرانا به‌طور کامل از کورس قهرمانی فاصله بگیرد؛ تا جایی‌که حالا می‌توان گفت با توجه به فاصله 15 امتیازی این تیم با رئال مادرید صدرنشین، شاگردان ژاوی شانس بسیار کمی برای قهرمانی خواهند داشت و تنها باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگند.

دیداری که سرنوشت دیپای را مشخص می‌کند

بارسلونا پس از پیروزی خوب و روحیه‌بخش 4-2 بر اتلتیکو یک‌شنبه بعد دربی کاتالونیا برابر اسپانیول را پیش رو دارد و سپس میزبان ناپولی در یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا خواهد بود.

خط حمله بارسا برای نیم فصل دوم با انتقال امریک اوبامیانگ، فران تورس و آداما ترائوره متحول شده و این شاید کار را برای ممفیس دیپای، ستاره هلندی که تابستان گذشته به بارسا ملحق شد دشوار کند. دیپای مدتی است که به دلیل مصدومیت نتوانسته آبی‌اناری‌ها را همراهی کند ولی از روز گذشته همراه با اریک گارسیا به تمرینات گروهی بازگشت و گفته می‌شود به‌زودی در شرایط بازی قرار خواهد گرفت و می‌تواند وارد فهرست تیم شود.

دیداری که سرنوشت دیپای را مشخص می‌کند

طبق ادعای موندودپورتیوو، ژاوی قصد ندارد از دیپای در بازی با اسپانیول استفاه کند و او را برای بازی حساس برابر ناپولی حفظ خواهد کرد. برای بارسا فتح لیگ اروپا اهمیت بالایی دارد و ژاوی قصد دارد با تمام قوا تیمش را به مصاف ناپولی بفرستد. آخرین بازی دیپای در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر رئال بود و تقریبا یک ماه است که نتوانسته به میدان برود.

ژاوی در حال حاضر هشت مهاجم در فهرست خود دارد که کار برای انتخاب بازیکنان اصلی را دشوار خواهد کرد. باید دید دیپای برابر ناپولی از ابتدا به میدان می‌رود یا کار را از روی نیمکت شروع خواهد کرد. شاید آینده دیپای را بتوان از همین بازی با ناپولی حدس زد و این‌که او تابستان باید به فکر جدایی باشد یا ‌همچنان امیدهایی برای تمدید قراردادش وجود دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋