دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تلاش های پاکدل، ابراهیمی و اسدی برای اثبات به یحیی

بازیکنان جدید قرمزها که نیم فصل کم فروغی را پشت سر گذاشتند، توجهی به شایعات فضای مجازی ندارند.

به گزارش ورزش، پرسپولیس در تابستان امسال علی نعمتی، رضا اسدی، حامد پاکدل، علیرضا ابراهیمی و دو بازیکن تاجیکی را جذب کرد اما یحیی نتوانست از آنها در چارچوب ترکیب اصلی و به‌عنوان بازیکن اصلی استفاده کند و آن‌ها اغلب نیمکت نشین بودند.

شاید هواداران پرسپولیس از رضا اسدی و علیرضا ابراهیمی که شماره 8 و 5 را نیز می‌پوشد انتظار بیشتری داشتند اما آنها تنها چند بازی فیکس بودند و نمایش ایده‌آلی نداشتند. با نزدیک شدن به پنجره زمستانی، شایعات در خصوص جدایی ابراهیمی، اسدی و پاکدل به‌علاوه مهدی‌خانی که در دومین فصل حضورش نیز هنوز نتوانسته جایگاه خوبی پیدا کند؛ مطرح شد.

تلاش‌های پاکدل، ابراهیمی و اسدی برای اثبات به یحیی

از این بازیکنان به‌عنوان لیست خروج یحیی و حتی گزینه مدنظر پرسپولیس برای معاوضه با تیم‌های دیگر نام برده می‌شد اما چهره‌های خندان و پرتلاش آن‌ها در تمرینات این روزهای قرمزها گویای اتفاق دیگری است و آن‌ها بدون توجه به شایعات کار خود را دنبال می‌کنند.

پرسپولیس با حذف از آسیا برای حضور پرقدرت در لیگ و جام حذفی نیاز به تقویت دارد ولی هنوز خبری از خرید جدید نیست و لیست خروجی هم اعلام نشده و در فاصله پنج روز تا سوپرجام پرسپولیس با همان نفرات سابق آماده استارت مجدد می‌شود.

تلاش‌های پاکدل، ابراهیمی و اسدی برای اثبات به یحیی

بدون شک هواداران انتظار دارند در صورت پرسپولیسی ماندن نفراتی چون پاکدل، اسدی، ابراهیمی و مهدی‌خانی، آن‌ها با تلاش بیشتر در تمرینات حضور داشته باشند و دقایقی که به بازی می‌روند نقشی موثرتر ایفا کنند و کمک حال مدافع عنوان قهرمانی باشند. در نهایت باید دید در روزهای آینده‌ پنجره زمستانی آیا اسکواد پرسپولیس تغییرات زیادی خواهد داشت یا خیر.

تلاش‌های پاکدل، ابراهیمی و اسدی برای اثبات به یحیی

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋