دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ابراهیمی مقابل یاران رضاییان گل ساخت

الوکره با نمایش موثر هافبک ایرانی خود به برتری مقابل السیلیه رسید.

ابراهیمی مقابل یاران رضاییان گل ساخت

به گزارش ورزش، تیم فوتبال السیلیه در حالی که رامین رضاییان را برای چهارمین مسابقه متوالی در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت ۱۷:۰۵ امشب در استادیوم حمد بن خلیفه، یکی از مسابقات هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر را مقابل الوکره‌ای برگزار کرد که این تیم از امید ابراهیمی در ترکیب خود بهره می‌برد.

خامداموف، بازیکن ازبکستانی السیلیه در دقیقه ۹ با شوت از پشت محوطه جریمه تیرک عمودی دروازه الوکره را به لرزه درآورد تا قعرنشین لیگ قطر شروع خوبی داشته باشد، اما پس از آن یاران ابراهیمی سوار بر بازی شدند.

امید ابراهیمی که پس از سپری کردن محرومیت یک جلسه‌ای با انگیزه مضاعفی به ترکیب الوکره بازگشته بود، در دقیقه ۳۳ یک ارسال تند و تیز از سمت راست میانه زمین به محوطه جریمه السیلیه فرستاد تا دالا گلسون گل اول بازی را برای الوکره به ثمر رساند.

دو دقیقه پس از این گل، محمد بن‌یطو با استفاده از اشتباه مدافعان السیلیه و شوت محکم زمینی گل دوم الوکره را به ثمر رساند تا یاران ابراهیمی با برتری ۲ بر صفر نیمه نخست را پشت سر بگذارند.

در نیمه دوم یاران رضاییان تنها توانستند یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا در نهایت الوکره به پیروزی ۲ بر یک برسد، ۳۱ امتیازی شود و رتبه سوم جدول لیگ ستارگان قطر را حفظ کند که السیلیه نیز با هفت امتیاز قعرنشین ماند.

امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره امروز در چهاردهمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر توانست دومین پاس گل‌اش را بدهد ولی رامین رضاییان در لیست السیلیه نبود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋