دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسلونا مذاکره ای با ستاره ناراضی میلان نداشته

ادعای گاتزتا دلو اسپورت؛ بارسلونا مذاکره‌ای با ستاره ناراضی میلان نداشته؛ نشریه معتبر ایتالیایی شایعات مربوط به مذاکره بین بارسا و فرانک کسیه هافبک جدایی‌طلب میلان را تکذیب کرد.

بارسلونا مذاکره‌ای با ستاره ناراضی میلان نداشته

به گزارش ورزش، قرارداد کسیه با میلان در ژوئن 2022 به پایان می‌رسد و این بازیکن می‌تواند این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

این هافبک در حال حاضر می‌تواند به صورت قانونی با هر باشگاهی خارج از لیگ ایتالیا مذاکره کرده و حتی پیش قرارداد نیز امضا کند و نام باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند بارسلونا، تاتنهام، پاری سن ژرمن، رئال، منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال در فهرست مشتریان او دیده می‌شود.

 

 

بارسلونا مذاکره‌ای با ستاره ناراضی میلان نداشته

 

 

هفته قبل رادیو کاتالونیا، یکی از منابع نزدیک به باشگاه بارسا، اعلام کرد که این باشگاه علاقه بسیاری به جذب کسیه دارد و همین باعث شد که داستان خیلی زود جلو برود.

جانلوییجی لونیاری، کارشناس نقل و انتقالات اسپورت ایتالیا، مدعی شده که توافقی شفاهی بین نمایندگان این هافبک اهل ساحل عاج و مدیران بارسلونا انجام شده و به زودی این توافق به صورت کتبی درخواهد آمد اما امروز گاتزتا ادعایی دیگر مطرح کرد.

 

 

بارسلونا مذاکره‌ای با ستاره ناراضی میلان نداشته

 

 

این نشریه معتبر ایتالیایی نوشت که سران بارسا به محض پایان یافتن انتقالات ژانویه، در مورد جذب بازیکنان برای تابستان بعد، شروع به فعالیت خواهند کرد. هدف بارسا جذب یک مدافع راست و نیز یک مدافع میانی است. سزار آسپلیکوئتا، کریستیانسن و نیکو زوله مدافعان مدنظر بارسا هستند.

این باشگاه برای خط میانی خود نیز دو بازیکن را مدنظر دارد. اولی پل پوگبا که به دلیل تقاضای مالی بالا و با توجه به اینکه بارسا قصد دارد مبلغ زیادی را برای ارلینگ هالند هزینه کنند، بعید است راهی باشگاه کاتالان شود و گزینه دوم، فرانک کسیه است. ستاره ساحل عاجی میلان در پایان فصل قراردادش به اتمام خواهد رسید و جذب او نیز هزینه نخواهد داشت ولی دستمزد درخواستی او به مراتب کمتر از پوگباست با این حال سران بارسا هنوز در مورد مذاکره با کسیه به جمع بندی نهایی نرسیده اند. هیچ مذاکره ای تا به اینجا انجام نشده و همه چیز در هفته های پیش رو مشخص خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋