دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت دو خارجی و سلمانی به تمرینات استقلال

مهری هم‌چنان تمرین نمی‌کند؛ بازگشت دو خارجی و سلمانی به تمرینات استقلال؛ 3 بازیکن استقلال به تمرینات این تیم اضافه شدند تا آبی‌ها با نفرات بیشتری کارشان را دنبال کنند.

بازگشت دو خارجی و سلمانی به تمرینات استقلال

به گزارش ورزش، تمرینات استقلال در شرایطی از روز شنبه شروع شده بود که جعفر سلمانی، کوین یامگا و رودی ژستد به محل تمرین نرفتند و غایب بودند.


سلمانی که دیرتر از سایر بازیکنان تست کرونایش منفی شده بود، از کادرفنی اجازه گرفت تا دو روز دیرتر به تمرینات اضافه شود و همین اتفاق هم افتاد. این مدافع چپ پا از امروز به تمرینات استقلال رفت و کارش را با شاگردان فرهاد مجیدی از سر گرفت.


هم‌چنین کوین یامگا و رودی ژستد نیز که در تعطیلی لیگ به فرانسه رفته بودند، بامداد امروز به تهران برگشتند و کارشان را شروع کردند. این دو بازیکن خارجی از امروز به تمرین استقلال اضافه شدند و همپای سایرین کار‌های گروهی را انجام دادند.


با اضافه شدن این 3 بازیکن حالا استقلال تمریناتش را با نفرات کامل دنبال می‌کند و مجیدی با دست بازتری تیمش را برای مسابقه با هوادار آماده می‌کند.


گفتنی است؛ به غیر از سیاوش یزدانی و عارف آقاسی که در اردوی تیم ملی هستند، سعید مهری هم غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بود؛ او به دلیل سرماخوردگی به استراحت می‌پردازد و با نظر کادرفنی به تمرینات نمی‌رود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋