دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امیدواری اماراتی ها به کسب امتیاز برابر ایران

امیدواری اماراتی‌ها به کسب امتیاز برابر ایران

کارشناسان اماراتی با تأکید بر دشواری دیدار با ایران، ابراز امیدواری کردند که این تیم بتواند در این مسابقه موفق به کسب امتیاز شود.

به گزارش ورزش، روزنامه البیان امارات در گزارشی به وضعیت تیم ملی امارات در دیدارهای باقیمانده از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر پرداخته است. در این گزارش آمده است: پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل همتای سوری خود در هفتمین دور از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2022، امید را به الابیض (لقب امارات) برای حفظ جایگاه سوم مرحله مقدماتی جام جهانی و صعود به دیدار پلی آف آسیا برگرداند. این پیروزی در شرایط سخت و غیبت های زیادی صورت گرفت.

تیم ملی کشورمان با ترکیب اصلاح شده خود و به انتخاب فن مارویک، عملکرد، سطح و روحیه جنگندگی را از خود ارائه نمود که انتظارات هواداران را برآورده کرد و شانس خود برای حفظ رده سوم را مجدداً افزایش داد. این پیروزی قبل از انجام بازی های باقی مانده خود در مرحله مقدماتی، روحیه زیادی به این تیم داد، حالا امارات باید در سه دیدار باقی مانده به مصاف ایران، عراق و کره جنوبی برود.

کارشناسان و تحلیل گران فوتبال متفق القول با این مسئله هم نظر بودند که پیروزی اخیر بر سوریه جهش کیفی مهمی را برای تیم ما به همراه داشت و جاه طلبی های امارات را برای حفظ جایگاه سوم تقویت کرد، مشروط بر اینکه این افزایش امتیاز و اختلاف با رقبا حفظ شود و در ادامه بر موفقیت تیم و روند خوب امارات، افزوده شود.

امیدواری اماراتی‌ها به کسب امتیاز برابر ایران

اسماعیل رشید، مدیر سابق تیم ملی امارات تاکید کرد: حفظ روحیه جنگندگی و عملکرد مردانه این تیم در طول نود دقیقه حضور این تیم در دیدار مقابل سوریه، تضمینی برای کسب نتایج مثبت بیشتر این تیم در دیدارهای آینده از جمله بازی با ایران است. امیدواریم ملی پوشان همان مبارزه و روحیه بالایی را که در بازی گذشته از خود نشان دادند، در تمام دیدارهای آینده خود نیز حفظ کنند و در صورت موفقیت در این امر، بتوانیم نتایج رضایت بخشی را به خصوص مقابل ایران کسب کنیم. 

اسماعیل رشید به سختی دیدار بعدی برابر تیم ایران که صعود رسمی خود به جام جهانی را قطعی کرد، اذعان داشت و گفت: ایران با اشتیاق بیشتری برای حفظ جایگاه اول خود در گروه و از دست ندادن صدرنشینی به میدان می آید. بخصوص اینکه اختلاف آنها با کره جنوبی تنها 2 امتیاز است و این امر تیم ما را مجبور می کند تا با فشارهای بیشتری روبرو شود و باید با نهایت روحیه، با این شرایط مقابله کرد.

خالد عبید تحلیلگر فوتبال و مدیر سابق تیم النصر نیز بر لزوم سرمایه گذاری مثبت و به دور از اغراق در پیروزی اخیر بر سوریه تاکید کرد، چرا که از نظر او این تنها یک گام در روندی است که تیم ملی امارات نیاز به حرکت دارد و تأکید کرد که این تیم به گام های بیشتر و تلاش برای رسیدن به هدفی که به دنبال آن است، نیاز دارد.

امیدواری اماراتی‌ها به کسب امتیاز برابر ایران

وی گفت: فکر می‌کنم بزرگ‌ترین دستاورد ما از بازی تیم ملی سوریه، بازیکنان جدیدی است که به دلیل شرایط موجود و غیبت ستارگان به میدان آمدند و عملکرد خوبی داشتند و به‌خوبی ابراز وجود کردند. من فکر می‌کنم که آنها شایسته این هستند که این فرصت را داشته باشند.

وی افزود: نکته مهم این است که ما روی این نکات مثبت سرمایه گذاری کنیم و از تقویت روحی این بازیکنان در رویارویی های آینده به ویژه در بازی مهم با تیم ملی عراق استفاده کنیم که به نظر من  نتیجه آن قبل از آخرین رویارویی ما با کره‌جنوبی در رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی، منبع فشاری برای تیم کره‌جنوبی خواهد بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋