دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فعلا تمایلی به بازگشت به بایرن مونیخ ندارم

فعلا تمایلی به بازگشت به بایرن مونیخ ندارم

باستین شواین اشتایگر:؛ فعلا تمایلی به بازگشت به بایرن مونیخ ندارم؛ باستین شواین اشتایگر، هافبک سابق بایرن مونیخ فعلا تمایلی به بازگشت به این باشگاه و عرصه فوتبال ندارد.

به گزارش ورزش، در سال های اخیر برخی بازیکنان سابق و پرافتخار باشگاه بایرن مونیخ از جمله اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ در بدنه مدیریتی این باشگاه مشغول به فعالیت شده اند و اخباری در مورد احتمال بازگشت باستین شواین اشتایگر به این باشگاه نیز منتشر شده است. اما شواینی مدعی شد فعلا علاقه ای به بازگشت به فوتبال ندارد و البته معلوم نیست که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

باستین شواین اشتایگر گفت: "به عنوان یک بازیکن دوست داشتم زیر نظر جولیان ناگلزمین کار کنم و او تاثیر بسیار خوبی روی من می گذاشت. ناگلزمان در گذشته و در لایپزیش توانایی خود را نشان داده و من فکر می‌کنم او در بایرن دوران حرفه‌ای فوق العاده ای خواهد داشت. سبک بازی تیم ناگلزمان هجومی است، اما تیم های او در حمله کردن افراط نمی کنند.

 

فعلا تمایلی به بازگشت به بایرن مونیخ ندارم

 

او به بازیکنانش در دفاع اعتماد دارد و می تواند باعث پیشرفت بازیکنان تحت هدایت خود شود. ناگلزمان در مورد لروی سانه این موضوع را ثابت کرد و من امیدوارم او در بایرن مونیخ نیز باعث پیشرفت چند بازیکن جوان بشود. زیرا در اختیار داشتن بازیکنانی با DNA بایرن مونیخ در ترکیب برای آینده بسیار مهم است.

 

بازگشت احتمالی به بایرن مونیخ؟ شاید کمی دیرتر و این کار در حال حاضر برای من جذاب نیست. از زندگی ام بسیار راضی هستم. البته فوتبال و بازی های بایرن مونیخ را از نزدیک دنبال می کنم و شما هرگز نباید بگویید هرگز. در حال حاضر تصور نمی کنم که دوباره به عرصه فوتبال بازگردم، اما این روزها همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋