دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حنفی: دیگر تحمل نداریم و تمرین نمی کنیم

حنفی: دیگر تحمل نداریم و تمرین نمی‌کنیم

هافبک صنعت نفت آبادان با گلایه بابت عدم پیگیری مسوولان این استان در خصوص وضعیت این تیم، مدعی شد قادر به دنبال کردن تمرینات نخواهند بود.

به گزارش ورزش، مهدی حنفی درباره برتری این تیم در جدال با هوادار تهران گفت:  درباره کسب 3 امتیاز تیمش مقابل هوادار اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستیم 3 امتیاز خیلی شیرین را کسب کنیم و شرایط‌مان در جدول لیگ برتر را کمی بهبود ببخشیم. تیم ما طبق برنامه ریزی خوبی که از هفته قبل از بازی مقابل هوادار داشت و با آنالیز خوب سرمربی‌مان آقای منصوریان و کادر فنی توانستیم با حداکثر آمادگی وارد میدان شویم و بهنتیجه دلخواهمان دست پیدا کنیم. به لطف خدا و تلاش و همت بچه ها به هدفمان رسیدیم و از پایین جدول جدا شدیم. 

وی با اشاره به شرایط زمین محل برگزاری این دیدار گفت: کیفیت پایین زمین بازی به هر د و تاتیم اجازه نمی‌داد به خوبی همیشه بازی کنند ولی خداراشکر در همین شرایط سخت ما به امتیاز و پیروزی رسیدیم. 

هافبک تیم صنعت نفت آبادان درباره اعتصاب کلیه بازیکنان در اعتر اض به عدم دریافتی گفت: واقعاً نمی‌دانم چقدر برای مسئولین مهم است.  بازیکنان ، کادر فنی و حتی مربیمان واقعا شرایط خوبی را نداریم و تحت فشار روحی و اقتصادی هستیم. نیم فصل به پایان رسید و عجیب است که حتی یک دریافتی کوچک هم نداشته‌ایم. ما با تمام غیرت و توان هر بازی ظاهر می‌شویم و این دو هفته دو برد پیاپی داشتیم اما نتایج تیم یا بهتر است بگویم بو و نبود تیم ریشه دار و پر هوادار صنعت نفت ابادان اصلا  برای مسئولین اهمیتی ندارد. 

حنفی در ادامه انتقاداتش نسبت به شرایط این تیم گفت: ما بارها و بارها گفتیم به داد این تیم برسید اما انگار گوش شنوایی وجود ندارد! 8 نفر از بازیکنان درخواست جدایی‌شان را رسماً به ابلاغ کرده‌اند و طبق قوانین فدراسیون فوتبال به دلیل عدم دریافتی موفقت خواهد شد. ما تمام درآمد و شغلمان از همین فوتبال است و درآمد دیگری برای گذران امرار و معاش نداریم خیلی ها متاهل هستند و شرایط سخت‌تر می‌شود و باید حق داد بعد از این‌ همه صبر و تحمل تصمیم بگیریم و به فکر آینده‌مان باشیم. امیدوارم هواداران دوست داشتنی صنعت نفت آبادان هم درکمان کنند چرا که به عشق آنها هر بازی وارد زمین شدیم و جنگیدیم اما دیگر نمی‌شود. تا زمانی که دریافتی نداشته باشیم تمرین نخواهیم کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋