دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاسخ منفی فابیو کاناوارو به پیشنهاد لهستان

پاسخ منفی فابیو کاناوارو به پیشنهاد لهستان

اسطوره فوتبال ایتالیا به پیشنهاد هدایت تیم ملی لهستان پاسخ رد داد.

به گزارش ورزش، پائولو سوسا، سرمربی سابق فیورنتینا کمتر از یک سال هدایت تیم ملی لهستان را برعهده داشت و در ماه دسامبر این تیم را ترک کرد تا سرمربی فلامینگو شود. او در حالی با لهستانی‌ها قطع همکاری کرد که در 15 بازی‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور 6 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست داشت.

 

 

پاسخ منفی فابیو کاناوارو به پیشنهاد لهستان

 

 

طبق گمانه زنی ها فابیو کاناوارو در صدر فهرست گزینه‌های سوسا قرار داشت. گویا او با مقامات فدراسیون فوتبال لهستان هم یک جلسه برگزار کرد و روند مذاکرات در شهر کراکف به خوبی می رفت ولی امروز اعلام شد که همه چیز به بن بست خورده است.

طبق ادعای  جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار اسکای اسپورتس ایتالیا، فدراسیون فوتبال لهستان برای پیدا کردن جانشین پائولو سوسا باید به دنبال گزینه ای به جز فابیو کاناوارو باشد چراکه سرمربی ایتالیایی پس از مدتی تفکر، پیشنهاد هدایت این تیم را رد کرد.

پاسخ منفی فابیو کاناوارو به پیشنهاد لهستان

کاناوارو به دلیل اینکه فرصت به منظور آماده سازی برای بازی پلی آف جام جهانی قطر زیاد نیست، چنین تصمیمی گرفت و آن را از طریق تماس تلفنی به رئیس فدراسیون این کشور اعلام کرد. گفتنی است لهستان در پلی آف جام جهانی باید با روسیه بازی کند و برنده این دیدار به مصاف برنده سوئد - جمهوری چک خواهد رفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋