دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مجمع انتخاباتی گیلان به میزبانی خانم مدیرکل(عکس)

با حضور رئیس فدراسیون فوتبال؛ مجمع انتخاباتی گیلان به میزبانی خانم مدیرکل(عکس)؛ مجمع عمومی سالیانه انتخاباتی اعضای هیات فوتبال استان گیلان صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ورزش شهاب‌الدین عزیزی‌خادم صبح امروز عازم استان گیلان شد تا در بندرانزلی در مجمع مجمع عمومی سالیانه و انتخاباتی اعضای هیات فوتبال استان گیلان شرکت کند؛ مجمع از ساعت 10 صبح با حضور عزیزی‌خادم و الماس‌خاله رئیس هیات فوتبال و البته مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی قرار بود ابتدا گزارشی از فعالیت های یک سال اخیر هیات فوتبال استان در حضور اعضا ارائه شود و سپس نواب رئیس به صورت رسمی با رأی اعضای مجمع مشخص شوند.

در این سفر طهمورث حیدری رییس کمیته امور استانها و عضو هیات رئیسه فدراسیون همراه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم بود.

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس فدراسیون فوتبال، به تشریح اتفاقات فوتبالی رخ داده و اقدامات انجام شده در استان گیلان پرداخت و سپس نوبت به انجام رای‌گیری برای انتخاب 4 عضو هیأت رئیسه رسید.

بعد از رای گیری اعضا، میرشهاب مومنی با 29 رای، مریم آزمون با 28 رای، سهیل میرزا جانی با 27 رای و مجید مرآت با 18 رای به ترتیب به عنوان نواب رییس مرد و زن، نماینده مدیران باشگاه‌ها و نماینده هیات‌های شهرستانی انتخاب شدند.

مجمع انتخاباتی گیلان به میزبانی خانم مدیرکل(عکس)

مجمع انتخاباتی گیلان به میزبانی خانم مدیرکل(عکس)

مجمع انتخاباتی گیلان به میزبانی خانم مدیرکل(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋