دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قطر، میزبانیِ جام ملت ها را می خواهد (عکس)

شانس پایین ایران در رقابت با سه کشور؛ قطر، میزبانیِ جام ملت‌ها را می‌خواهد (عکس)؛ بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات قطر برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا بازدید کرد.

به گزارش ورزش، در حالی‌که فوتبال آسیا خود را آماده اولین میزبانی منطقه غرب در جام جهانی می‌کند، ای‌اف‌سی در سایه تلاش دارد تا با بررسی امکانات چهار کاندیدای جام ملت‌ها، میزبان این رقابت‌های بزرگ قاره‌ای را مشخص کند؛ جایی که ایران در رقابت با هند، عربستان و قطر شانس چندانی برای پیروزی ندارد.

هیئت بازرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی سفر 5 روزه خود به دوحه را خاتمه داد که در جریان بازدید از امکانات پایتخت قطر، آمادگی کامل این شهر را برای میزبانی از جام ملت‌ها مورد بررسی قرار داد. در جریان این سفر، علاوه بر بازرسان ای‌اف‌سی، مسئولان فدراسیون فوتبال قطر و هم‌چنین کمیته مربوط به جام ملت‌ها نیز حضور داشتند.

هیئت منتخب ای‌اف‌سی، اثربخشی و کارایی قسمت‌های مختلف امکانات فوتبال قطر را بررسی کرد که از جمله آنها باید به استایوم، سازوکار صدور بلیت اینترنتی، مسائل مربوط به فناوری اطلاعات، تبلیغات و بازاریابی، پخش رادیویی و تلویزیونی و هم‌چنین مسائل مربوط به میهمان نوازی و امنیت توریست‌ها و اعضای تیم‌ها اشاره کرد.

قطر، میزبانیِ جام ملت‌ها را می‌خواهد (عکس)

نکته جالب این‌که فدراسیون فوتبال قطر 6استادیومی را برای میزبانی جام ملت‌ها معرفی کرده که در جام جهانی هم میزبان بزرگترین رویداد فوتبالی خواهند بود: استادیوم البیت، الثومه، 974، لوسیل، احمد بن علی و الجنوب. به‌عبارتی تنها دو ورزشگاه از بین استادیوم‌های میزبان جام جهانی در این لیست حضور ندارند.

هم‌چنین تیم بازرسی ای‌اف‌سی قسمت‌های مختلف کمپ اسپایر را مورد بازرسی قرار داد که شامل بیمارستان، امکانات مترو، شهر پزشکی، نمایشگاه و مرکز همایش و هم‌چنین مسائل مربوط به هتلینگ می‌شود.

قطر، میزبانیِ جام ملت‌ها را می‌خواهد (عکس)

قرار است میزبان جام ملت‌های 2027 در سه ماهه اول سال 2022 انتخاب شود و به‌عبارتی تا یک ماه بعد از بین چهار نامزد، یکی به‌عنوان میزبان برگزیده خواهد شد که این گزینش را مجمع عمومی ای‌اف‌سی انجام خواهد داد.

این در حالی است که قطر علاوه بر میزبانی جام جهانی و تلاش برای میزبانی جام ملت‌های 2027، آمادگی خود را برای میزبانی بازی‌های آسیایی 2030 نیز اعلام کرده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋