دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کابوس کرونا دست بردار هواداران ایتالیایی نیست

قرار است در بازه زمانی 16 تا 23 ژانویه ظرفیت استادیوم های ایتالیا تنها به پنج هزار نفر کاهش پیدا کند.

کابوس کرونا دست‌بردار هواداران ایتالیایی نیست

به گزارش ورزش، برخلاف سایر کشورها، پس از قرنطینه اولیه در مارس 2020، استادیوم های ایتالیا هرگز نتوانسته اند که با ظرفیت کامل پذیرای مسابقات باشند. البته چندی پیش این ظرفیت به 75 درصد رسیده بود که آن هم با یک سری قوانین مانند واکسیناسیون و در دست داشتن تست منفی کرونا عملی شده بود.

با این حال در سال 2022 این میزان به 50 درصد کاهش یافت. حتی پر شدن نیمی از ظرفیت ورزشگاه نیز با یک سری قوانین مانند رعایت فاصله اجتماعی و زدن‌ ماسک عملی شد تا مشخص شود که در ایتالیا چه وسواس خاصی در رابطه با این مسئله وجود دارد. نکته قابل توجه دیگر اینکه هواداران خواهان حضور در استادیوم حتماً باید واکسینه شده باشند و تنها تست منفی کافی نخواهد بود.

کابوس کرونا دست‌بردار هواداران ایتالیایی نیست

اما اکنون و با وجود گسترش نوع اومیکرون ویروس کرونا در اروپا و مشخصاً ایتالیا محدودیت‌ها به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. در همین راستا قرار است مسابقات فوتبال در ایتالیا بین 16 تا 23 ژانویه تنها با حضور پنج هزار تماشاگر در استادیوم ها برگزار شود. البته این قانون دیدار سوپرجام ایتالیا بین دو تیم یوونتوس و اینتر را تحت تأثیر قرار نخواهد داد چرا که این بازی قرار است در تاریخ 12 ژانویه برگزار شود؛ در واقع مشکلی برای پر شدن نیمی از استادیوم در این بازی وجود نخواهد داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋