دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

غیرمنتظره؛ رئال مادرید دیگر ستاره چلسی را نمی خواهد

غیرمنتظره؛ رئال مادرید دیگر ستاره چلسی را نمی‌خواهد

دستمزد درخواستی دردسرساز شد؛ غیرمنتظره؛ رئال مادرید دیگر ستاره چلسی را نمی‌خواهد!؛ اخبار حاکی از خارج شدن رئال مادرید از کورس خرید آنتونی رودیگر، ستاره 28 ساله چلسی است.

به گزارش ورزش، به نظر می رسید رئال مادرید دیگر تمایلی به جذب آنتونی رودیگر نداشته و نام این بازیکن را از فهرست خرید خود خارج کرده است. قرارداد این مدافع میانی و آلمانی با چلسی در ماه ژوئن به پایان می رسد و او می تواند در همین ماه ژانویه با یک باشگاه دیگر به توافق برسد. پیش از این اخباری در مورد پیشنهاد رئال مادرید و حتی توافق با این بازیکن به گوش رسیده بود. حتی مدیران چلسی به دنبال جایگزین های احتمالی برای رودیگر بوده و بازیکنانی چون پرسنل کیمپمبه از پاری سن ژرمن و ماتیس دی لیخت از یوونتوس را به عنوان دو گزینه نهایی زیر نظر گرفته بودند.

 

غیرمنتظره؛ رئال مادرید دیگر ستاره چلسی را نمی‌خواهد

 

اما سایت گل مدعی شد توافق نهایی آنتونی رودیگر به جمع بازیکنان لوس بلانکوس به دلیل خواسته های زیاد این بازیکن به تعویق افتاده و ممکن است به کل منتفی شود. آنتونی رودیگر پیشنهادات اخیر چلسی را رد کرده و در تیم جدید خود خواهان حقوقی بالاتر از 10 میلیون یورو است. اما به نظر می رسید مدیران رئال مادرید تمایلی به برآورده کردن خواسته های او ندارند و این تصمیم که می تواند منجر به خروج آنها از کورس خرید برای رودیگر شود.

 

در عوض رئال مادرید ارائه پیشنهاد جدیدی برای ادر میلیتائو را در اولویت کار خود قرار خواهند داد. آنها به مدافع برزیلی و باکیفیت خود قراردادی بلندمدت به ارزش 8.5 میلیون یورو در هر سال پیشنهاد داده و امیدوار به تمدید با ادر میلیتائو هستند. آنتونی رودیگر از زمان پیوستن به چلسی از رم در سال 2017 برای این تیم 174 بازی برای چلسی انجام داده و با لباس این تیم جام حذفی، لیگ اروپا، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋