سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

پدیده 22 ساله بارسا تبدیل به کابوسی برای رئال مادرید شد

بارسلونا با نتیجه دو بر یک در نیوجرسی مقابل رئال مادرید پیروز شد.

فوتبالی: بارسلونا در بازی پرحاشیه در نیوجرسی مقابل رئال مادرید پیروز شد. این بازی به علت صاعقه در دقیقه دوازدهم متوقف شد و با ۸۰ دقیقه وقفه، دوباره از سر گرفته شد. 

پدیده 22 ساله بارسا به کابوس رئال مادرید تبدیل شد

 پائو ویکتور پدیده 22 ساله بارسلونا در این بازی دبل کرد تا زمینه ساز پیروزی تیمش شود. در حقیقت این مهاجم با نمایش درخشانش مقابل رئال مادرید، امید زیادی را در میان هواداران بارسلونا ایجاد کرد. رئالی ها البته در دقایق پایانی بازی با ضربه سر نیکو پاز، پدیده آرژانتینی پاسخ یکی از گلها را دادند.

بارسلونا با شمار زیادی از بازیکنان آکادمی خود نظیر برنال و پائو ویکتور در این بازی به زمین آمد که توانست نمایش پایاپایی را داشته باشد. رئال مادرید هم البته همچنان ستارگان سرشناس خود همچون بلینگام، امباپه یا رودریگو را در اختیار نداشت و وینیسیوس نیز در نیمه دوم وارد زمین شد.

بارسلونا برای چهارمین بار متوالی در ال کلاسیکوهای دوستانه در امریکا پیروز شد در حالی که رئال مادرید دومین شکست متوالی خود را در پیش فصل پس از باخت مقابل میلان تجربه کرد. رئالی ها امیدوارند که در بازی دوستانه مقابل چلسی اولین برد پیش فصل خود را تجربه کنند تا با خاطره خوبی از امریکا خارج شوند.

 

 

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋