دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویسی در خرم آباد؛ گرما در سرما (عکس)

ویسی در خرم‌آباد؛ گرما در سرما (عکس)

پیروزی خیبر در دوئل با قعرنشین لیگ یک؛ ویسی در خرم‌آباد؛ گرما در سرما (عکس)؛ سفیدپوشان خیبر در خانه موفق شدند از سد حریف قعرنشین خود بگذرند و به جمع مدعیان بالانشین جدول اضافه شوند.

به گزارش ورزش بعد از سه هفته ناکامی در رسیدن به پیروزی و البته در این میان صعود به جمع 16 تیم جام حذفی، شاگردان ویسی به دنبال صعود خود به جمع مدعیان بالانشین جدول بودند و برای رسیدن به این مهم نیازمند پیروزی مقابل ماشین‌سازیِ قعرنشین در مصافی خانگی بودند.

سبزپوشان ماشین‌سازی که برای بقا نیازمند دیداری انتحاری بودند با قدرت به میدان آمدند اما ویسی و شاگردانش توانستند نمایش خوبی را از خود نشان بدهند و مغلوب نمایش انتحاری حریف قعرنشین خود نشدند و در خانه جشن پیروزی با ثبت 3 گل گرفتند.

ویسی در خرم‌آباد؛ گرما در سرما (عکس)

برتری که باعث شد تا خیبر خرم آباد 20 امتیازی شود و به رتبه پنجم جدول صعود کند؛ شاگردان ویسی حالا در فاصله 4 امتیازی تا صدر جدول هستند و هفته آینده باید بابل به مصاف رایکا بروند، مسابقه‌ای که پیروزی در آن می‌تواند خیبر را به مربع مدعیان بالانشین جدول اضافه کند و حتی این تیم را در یک‌قدمی صدرنشینی جای دهد.

ویسی در خرم‌آباد؛ گرما در سرما (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋