السا شریفی نیا

السا شریفی نیا

جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

نفتی ها در مورد جانشین Vesey به نتیجه رسیدند

مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان با عبدالله ویسی برای پایان همکاری و فسخ قرارداد به تفاهم رسیدند.

ورزش سه: مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان با عبدالله ویسی برای پایان همکاری و فسخ قرارداد به تفاهم رسیدند.

نفتی‌ها درباره جانشین ویسی به نتیجه رسیدند

ماجرای نفت آبادان با عبدالله ویسی به شکل عجیبی شروع، ادامه و درنهایت خاتمه پیدا کرد. مدیران باشگاه فصل گذشته پس از پرکاس، اسون تاوارس و فیروز کریمی به نام عبدالله ویسی رسیدند و او در شرایطی موفق به حفظ سهمیه طلایی‌پوشان شد که ماندن این تیم چیزی کمتر از معجزه نبود.

با این حال در شروع فصل جدید بار دیگر شرایط برای ویسی سخت شد و او سرانجام پس از دو مرتبه استعفا در پایان نیم فصل به کار خود خاتمه داد.

در همین راستا امروز و یک روز پس از شکست صنعت نفت در آبادان مدیران باشگاه با عبدالله ویسی جلسه برگزار کردند و با او برای قطع همکاری به توافق رسیدند و مبلغ قرارداد او تا پایان نیم فصل به او داده خواهد شد.

قرار است روز آینده مدیران باشگاه دو گزینه هدایت باشگاه را که از سرمربیان جوان لیگ برتر هستند را معرفی کنند و سپس با آنها برای سپردن هدایت تیم مذاکرات جدی را آغاز کنند.

در این بین عبدالله ویسی هم با توجه به اینکه با رضایت باشگاه فسخ کرده می‌تواند امیدوار باشد که بار دیگر در ادامه مسابقات به لیگ برتر بازگردد و هدایت تیمی را برعهده بگیرد. ضمنا او گزینه جذابی هم به تیم‌های لیگ یکی به شمار می‌روند که به دنبال لیگ برتری شدن هستند.

 

السا شریفی نیا
السا شریفی نیا جهانگرد، بلاگر، علاقمند به سینما، دانشجوی کارگردانی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋