دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا بی خیال جذب ستاره های منچسترسیتی نمی شود

بارسا بی‌خیال جذب ستاره‌های منچسترسیتی نمی‌شود

بنابر ادعای سان باشگاه بارسلونا شرایط جذب آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی را بررسی می کند.

به گزارش ورزش، بعد از انتخاب ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسلونا بود که او خواهان انتقال فران تورس به تیم کاتالانی شد. باشگاه بارسلونا از هفته ها قبل تلاش خود را برای جذب این بازیکن آغاز کرد و نهایتاً طی روزهای گذشته فران تورس رسماً از منچسترسیتی راهی نوکمپ شد.

با این حال به نظر می‌رسد که باشگاه بارسلونا هنوز کارهای زیادی در بحث نقل و انتقالاتی دارد. علاوه بر فاز هجومی، ژاوی قصد دارد تیمش را در بخش دفاعی نیز تقویت کند و در این بین طی هفته های اخیر از نام هایی نظیر سزار آسپلیکوئتا و آندریاس کریستینسن به عنوان اهداف بلوگرانا رونمایی شده است.

بارسا بی‌خیال جذب ستاره‌های منچسترسیتی نمی‌شود

اما نشریه سان انگلیس در گزارشی مدعی شده که مدافع اسپانیایی منچسترسیتی نیز به لیست گزینه‌های بارسا برای تقویت خط دفاعی اضافه شده است. سان تاکید کرده که ژاوی علاقه زیادی به سبک بازی آیمریک لاپورته دارد و از سران بارسا درخواست کرده که برای جذب این بازیکن اقدام کنند. با این حال لاپورته تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد و بعید به نظر می رسد که این باشگاه علاقه چندانی به فروش او داشته باشد چرا که لاپورته از بازیکنان مورد علاقه پپ گواردیولا به حساب می آید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋