دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گواردیولا به همین دلیل منچسترسیتی را ترک می کند!

جک گاگان، خبرنگار دیلی میل، دلایل جدایی احتمالی پپ گواردیولا از منچسترسیتی در سال ۲۰۲۵ را بیان کرد.

ورزش سه: جک گاگان در "دیلی میل" دلیل واقعی این که چرا پپ گوادیولا حاضر است منچسترسیتی را در سال ۲۰۲۵ ترک کند، بیان می‌کند.

این روزنامه‌نگار ورزشی پنج سال پیش یعنی یک روز پس از جشن کریسمس در منچسترسیتی را به یاد می‌آورد. "ما دو لیگ برتر را پشت سر هم برده‌ایم و امروز کسی کار نمی‌کند؟"، گواردیولا همیشه اعلام کرده اتفاقاتی که در زمین برای او می‌افتد بازتابی از هماهنگی داخل باشگاه است، چه خوب و چه بد.

جک گاگان این را به خاطر می‌آورد تا شخصیت کمال گرای پپ گواردیولا را مورد توجه قرار دهد: "وقتی او می‌رود، چیزی که ناپدید می‌شود این نیروی بی‌نظیر است، رهبری که همه و همه چیز را با خود می‌کشاند، کسی که تبدیل به شهروند افتخاری منچستر شد و برخلاف قضاوت‌ها، هوادار منچسترسیتی است."

یکی دیگر از دلایلی که "دیلی میل" به آن مراجعه کرده، این است: "گواردیولا کاربونارا (نوعی پاستا) را دوست دارد. او هر روز بهترین را می‌خواهد. او نمی‌خواهد برنج سرخ شده بخورد."

پپ گواردیولا که در سال 2016 به منچسترسیتی پیوست، تا کنون 15 عنوان قهرمانی را با این تیم کسب کرده است.

پایان چرخه، خستگی، 115 اتهام...: دلایلی که گواردیولا می‌تواند منچسترسیتی را ترک کند

گواردیولا به این دلیل منچسترسیتی را ترک می‌کند!

گاگان به یاد می‌آورد که گواردیولا سه بار قرارداد خود را با منچسترسیتی تمدید کرده، پروژه‌ای که او هشت سال در آن شرکت داشته و قصد داشت فقط سه یا چهار سال در آن باشد.

گاگان نوشت: "همه چیز بسیار خسته‌کننده به نظر می‌رسد و چنین تصمیمی برای تابستان آینده طبیعی است. فریاد زدن بر سر همه، هیجان دادن به 20 فوتبالیست برای متقاعد کردن آن‌ها مبنی بر اینکه باید همیشه بهترین تلاش خود را داشته باشند، خسته کننده است. همان‌طور که یورگن کلوپ هنگام خداحافظی خود در لیورپول اعتراف کرد: زمانی می‌رسد که نمی‌توانی به خوبی به راهت ادامه دهی."

این روزنامه‌نگار انگلیسی سری A ایتالیا را مقصد احتمالی گواردیولا می‌داند و احتمال پیوستن به پاری سن ژرمن را رد می‌کند.

در مقابل، 115 اتهام علیه منچسترسیتی به دلیل نقض مالی وجود دارد که باید توسط لیگ برتر بررسی شود. در فوریه 2023، پس از تحقیقاتی که در سال 2018 آغاز شد، منچسترسیتی به 115 اتهام مرتبط با قوانین مالی لیگ برتر انگلیس متهم شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋