دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مورینیو دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داشتیم

مورینیو دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داشتیم

پلگرینی:؛ مورینیو دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داشتیم؛ لورنزو پلگرینی، کاپیتان رم، تمجید ویژه ای از سرمربی این تیم یعنی ژوزه مورینیو انجام داده است.

به گزارش ورزش، بعد از درگیری ادین ژکو با مربی قبلی رم یعنی پائولو فونسکا بود که لورنزو پلگرینی رسماً به عنوان کاپیتان جدید جالوروسی انتخاب شد. این بازیکن حالا مصاحبه جالبی انجام داده و در آن به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخته است و او را بهترین گزینه برای رم می داند.

پلگرینی گفت: "این یک رعد و برق بود، هیچ کس انتظار این خبر را نداشت. فونسکا همیشه سعی می‌کرد تا نحوه نگاه خود به بازی را به ما منتقل کند و به نظر من روی بسیاری از ما تأثیر گذاشته است. او چیزهای زیادی به من آموخت، او به من کمک کرد تا پیشرفت کنم و من همیشه از این بابت سپاسگزار خواهم بود.  من واقعا رابطه خوبی با او دارم."

مورینیو دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز داشتیم

پلگرینی در ادامه تمجید خود از مورینیو گفت: "چیزی که من در مورد رئیس بیشتر دوست دارم این است که او فقط به یک چیز علاقه دارد؛ سخت کار کردن و تلاش برای یافتن راه های جدید برای پیروزی. این چیزی است که من هم بیشتر از همه می خواهم. من 25 ساله هستم، برای رم بازی می کنم و می خواهم برنده شوم.  تمام کاری که ما انجام می دهیم این است که می خواهیم به آن هدف برسیم و من نیز به عنوان یک بازیکن می خواهم برنده شوم.

مورینیو دقیقاً همان چیزی است که ما بازیکنان، مربیان، کادرفنی و هواداران در رم همه به آن نیاز داریم. فکر می‌کنم او در زمان مناسب بهترین انتخاب بود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋