دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

این برد را به اسم سیدجلال بنویسید (عکس)

این برد را به اسم سیدجلال بنویسید (عکس)

استارت عجیب و نجات دروازه در آستانه چهل سالگی؛ این برد را به اسم سیدجلال بنویسید! (عکس)؛ سپاهانی‌ها که قبل از بازی سعی داشتند حسرت از دست دادن سه ستاره را به پرسپولیسی‌ها یادآوری کنند، احتمالا دریافته‌اند که بزرگترین خسران از دست دادن سیدجلال حسینی بوده است.

به گزارش ورزش، نجات دروازه در دقیقه 65 نقطه اوج نمایش کاپیتان سیدجلال حسینی در آستانه چهل سالگی بود. یک روز پس از آنکه محمد پنجعلی، کاپیتان سابق پرسپولیس سعی کرد تا به سیدجلال بفهماند که زمان خداحافظی فرا رسیده و چه بهتر که امسال برود، او در هفتمین بازی فصل چنان درخشید که گویی مثل یک مدافع تازه کار، انگیزه دعوت به تیم ملی را دارد.

سیدجلال اگرچه در طول بازی چند لغزش داشت اما در مجموع با ارائه نمایشی کم نقص، نقشی پررنگ در کلین‌شیت سرخپوشان ایفا کرد و چه بسا بهترین عنصر دفاعی یحیی گل‌محمدی در این بازی هم بود. مدافعی که مقابل حملات حریف ایستادگی کرد و در زمان لازم اشتباه گلر را پوشش داد و مانع از ریباند توسط مهاجم سپاهان شد.

این برد را به اسم سیدجلال بنویسید (عکس)


لحظه‌ای بعد از سیو توپ توسط لک؛ مهاجم سپاهان از سیدجلال به توپ نزدیکتر است اما...

کاپیتان شماره چهار پرسپولیس در این بازی 7 کنش دفاعی ثبت کرد و با سه قطع توپ، عملکرد مطلوبی را در خط دفاعی تیمش ارائه داد؛ آن هم در شرایطی که بازیکنان هجومی حریف، جزو بهترین‌های لیگ برتر بودند و بسته نگه داشتن دروازه برابر این تیم، کاری بزرگ از سوی یاران سیدجلال بوده است.

بی تردید نقطه برجسته از عملکرد کاپیتان حسینی، جایی بود که او دروازه حامد لک را نجات داد و تیمش را همچنان برنده نگه داشت. در این لحظه و زمانی که فرشاد احمدزاده روی توپ برگشتی با روی پا شوتی محکم را روانه دروازه کرد و حامد لک روی توپ اثر گذاشت، سیدجلال از مهاجم سپاهان یک متری عقب تر بود و در حالت طبیعی، باید بازیکن زردپوش توپ را تبدیل به گل می‌کرد.

این برد را به اسم سیدجلال بنویسید (عکس)

اما آنچه رقم خورد، مثل پرش‌های دو و نیم متری سیدجلال، استثنایی بود؛ کاپیتان سرخپوشان با یک استارت فوق العاده خود را به توپ رساند و پیش از حریف به توپ ضربه زد و مانع از فرو ریختن دروازه حامد لک شد؛ با همین سیو می‌توان یک کلین شیت را در جدول برترین گلرها به نام سیدجلال حسینی هم نوشت.

حالا پرسپولیسی‌ها بیش از پیش افسوس 5 بازی ای را می‌خورند که سیدجلال را در ترکیب نداشتند اما بی گمان حسرت بزرگ برای طلایی پوشانی خواهد بود که پیش از بازی سعی داشتند ناراحتی پرسپولیس بابت از دست دادن مغانلو، رفیعی و احمدزاده را برانگیزند ولی حالا خود بابت انتقال سیدجلال از تیمشان به پرسپولیس حسرت می‌خورند؛ کاپیتانی که سه قهرمانی لیگ برتر با سپاهان را تجربه کرد و حالا در اندیشه ششمین قهرمانی لیگ برتر با پرسپولیس است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋