دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

8 کرونایی در الوکره؛ ابراهیمی بازی نمی کند

8 کرونایی در الوکره؛ ابراهیمی بازی نمی کند

باشگاه الوکره که امید ابراهیمی را در اختیار دارد مدعی شده است 7 بازیکن این تیم به همراه یکی از اعضای کادر فنی به کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش ورزش، به همین بهانه باشگاه الوکره خواستار تغییر در زمان برگزاری بازی این تیم با السد شده است که قرار است پنچ شنبه برگزار شود. باشگاه الوکره اسامی 7 بازیکن به همراه یکی از اعضای کادر فنی که به کرونا مبتلا شده اند را فاش نکرده اما اگر امید ابراهیمی به کرونا هم مبتلا نشده باشد قادر به همراه الوکره در این بازی نخواهد بود. او به دلیل خطای خشن روی بازیکن الشمال در این بازی اخراج شد و بعد از آن فدراسیون فوتبال قطر او را دو جلسه محروم و 10 هزار ریال جریمه کردد. 


بعید به نظر می رسد فدراسیون فوتبال قطر با درخواست باشگاه الوکره مبنی بر تعویض بازی این تیم در برابر السد موافقت کند به این خاطر که میزان کرونایی های این تیم 7 بازیکن است. 


این خبر در نشریه الرایه منتشر شده است. به ادعای باشگاه الوکره 8 کرونایی این تیم قرنطینه شده اند. این باشگاه اعلام کرده در بین بازیکنان کرونایی تیم لژیونرها هم به چشم می خورد. البته از آنجایی که همه اعضای تیم در برابر این ویروس واکسینه شده اند بعید به نظر می رسد خطر خاضی کرونایی های تیم الوکره را تهدید کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋