دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قربانی: تو که پرونده تبانی داری دنبال مربیگری نباش

کفتارها بعد از برد ما به لانه خودشان رفته‌اند؛ قربانی: تو که پرونده تبانی داری دنبال مربیگری نباش!؛ سرمربی رایکا انتقادات تندی را متوجه افرادی کرد که به دنبال نتیجه نگرفتن این تیم و نیمکتمربیگری‌اش بودند.

قربانی: تو که پرونده تبانی داری دنبال مربیگری نباش

به گزارش ورزش، پیروز قربانی در خصوص شرایط تیمش در لیگ دسته اول صحبت‌هایش را اینچنین آغاز کرد و گفت: بعد از برد هفته‌های گذشته مقابل شهرداری آستارا شرایط تیم‌مان خوب شد. ما یک هفته بسیار سخت داشتیم. قبل از این بازی فشارهای زیادی را تحمل کردیم اما خدا را شکر بعد از این برد، به یک آرامش نسبی رسیدیم.

وی ادامه داد: کفتارهایی که در طول هفته گذشته به تیم لطمه زده بودند، بعد از این برد دوباره به لانه‌های خود رفته و منتظرند که تیم دوباره نتیجه نگیرد تا حاشیه‌سازی‌های‌شان را شروع کنند اما هواداران رایکای بابل مواظب باشند تا مخالفان به تیم لطمه نزنند.

سرمربی تیم رایکای بابل در ادامه صحبت‌هایش کنایه تندی را متوجه یکی از مربیان شمالی کرد که به دنبال نیمکت این باشگاه است: بعد از بازی حذفی که منجر به حذف تیم ما شد، فشارهای زیادی به تیم وارد شده بود و افراد معلوم‌الحال برای رسیدن به صندلی مربیگری در رایکا همه کار کردند. ما مربی‌ای داریم که در کمیته اخلاق پرونده تبانی دارد اما قبل از بازی مقابل شهرداری آستارا با کادر فنی من تماس گرفت و اعلام کرد که من قرار است سرمربی این تیم شوم و شماها در کادر فنی تیم من هستید. به این آقایان توصیه می‌کنم اول پرونده تبانی خود را درست کنند و سپس به مربیگری فکر کنند. تیمی که 10 گل می‌خورد قطعا مربی‌اش مقصر است و نه بازیکنان.

قربانی با اشاره به شرایط تیمش گفت: از روز اول هم گفتم که رایکای بابل کم‌هزینه‌ترین تیم ایران است و نیاز به زمان دارد تا شرایطش بهتر شود اما دوستان صبر نداشتند و مدام تیم ما را تحت فشار قرار می‌دادند، من همان موقع هم گفتم تیم رایکای از هفته دهم به بعد شرایطش بهتر خواهد شد.

سرمربی رایکا از مدیران این باشگاه خواست تا حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند: به نظرم باشگاه باید حمایت بیشتری از من انجام می‌داد. همیشه گفته‌ام که در دوران برد به هیچ کس نیاز ندارم اما در زمان باخت همه باید به تیم کمک کنند تا شرایطش بهتر شود. همیشه سعی می‌کنم سلامت کار کنم و از هر راهی برای گرفتن نتیجه استفاده نمی‌کنم. همیشه می‌دانم که سلامت کار کردن تاوان دارد و من هم باید تاوان آن را بدهم. به دوستان توصیه می‌کنم از راه سالم به دنبال نتیجه گرفتن باشند.

قربانی در پایان در خصوص اینکه آیا مطالبات بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است یا خیر، گفت: باید بگویم شرمنده کادرفنی هستم، آنها همه‌جوره پای من ایستاده‌اند و راه امرار معاش آنها از همین راه است. ما که حسن نیت خود را ثابت کرده‌ایم و امیدوارم باشگاه به تعهدات خود عمل کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋