دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بارسا و یک رقیب غیرمنتظره در راه جذب کاوانی

بنابر ادعای اسپرت باشگاه کورینتیانس برزیل به جذب ادینسون کاوانی علاقمند است.

بارسا و یک رقیب غیرمنتظره در راه جذب کاوانی

به گزارش ورزش، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به اولدترافورد، ادینسون کاوانی فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب یونایتد پیدا نکرده و اغلب بازی های این تیم را از روی نیمکت تماشا کرده است. این مهاجم 34 ساله قصد دارد در فصل زمستان لیگ برتر را ترک کند و اخیرا گفته شد پیشنهاد بارسلونا به قدری برای ادینسون کاوانی جذاب بوده که او به هر طریقی به دنبال انتقال به نوکمپ و پوشیدن لباس بلوگرانا حداقل تا پایان فصل است.

از طرف دیگر بارسلونا نیز در فصل جاری شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. آنها اخیراً از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و در لالیگا نیز با تیم‌های بالای جدول فاصله دارند؛ اتفاقی که یکی از مهم‌ترین دلایل آن ضعف بلوگرانا در فاز هجومی بوده است. در واقع بارسا نمی تواند روی بازیکنانی نظر لوک دی‌یونگ و مارتین برایتویت حساب ویژه ای باز کند و از طرف دیگر خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال کار آن ها را دشوارتر هم کرده است.

بارسا و یک رقیب غیرمنتظره در راه جذب کاوانی

با این حال به نظر می رسد که بارسلونا اکنون یک رقیب غیر منتظره در راه جذب ستاره اروگوئه ای پیدا کرده است. بنابر ادعای اسپورت کاتالونیا باشگاه کورینتیانس برزیل به دنبال تقویت فاز هجومی خود است و در این راستا آن ها خواهان به خدمت گرفتن کاوانی هستند. بنابر ادعای این منبع باشگاه برزیلی مشکلی برای پرداخت دستمزد درخواستی ادینسون کاوانی ندارد و به نوعی آنها قصد دارند این بازیکن را از چنگ بارسلونا در بیاورند. البته هنوز هم اعتقاد بر این است که خود کاوانی ترجیح می دهد که در فوتبال اروپا و مشخصاً بارسا به کارش ادامه دهد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋