دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

همکاری محیط زیست و فدراسیون فوتبال؛ به زودی

همکاری محیط‌زیست و فدراسیون فوتبال؛ به‌زودی

فوتبال، یک ابر پدیده در قالبی جدید؛ همکاری محیط‌زیست و فدراسیون فوتبال؛ به‌زودی؛ قرار است به‌زودی تفاهم‌نامه‌ای میان مسئولان محیط زیست و فدراسیون فوتبال به امضا برسد.

به گزارش ورزش استفاده از سرمایه‌های اجتماعی که فوتبال به خود جذب کرده در سایر مسائل مهم روز که نیازمند حضور و مشارکت اجتماعی است، یکی از اتفاقات مهم در سراسر جهان بوده و قرار است در ایران نیز از این سرمایه اجتماعی به خوبی استفاده شود.

جلساتی میان مدیران محیط زیست و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شده و در آن توافقاتی در این زمینه به انجام رسیده تا از سرمایه‌های اجتماعی فوتبال به عنوان یک ابرپدیده در راستای تبلیغات فعالیت‌های محیط‌زیستی استفاده شود تا از این راه، هم فدراسیون فوتبال به مسوولیت اجتماعی خود بپردازد و نشان دهد علاوه بر لذت و تفریح، به کارهای عام المنفعه نیز توجه دارد. 

در این زمینه، معاون آموزش و مشارکت‌ های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست نشست‌های مشترکی را با محمود عبایی مشاور امور راهبردی و پژوهشی فدراسیون فوتبال داشته است و در این جلسات، طرح اولیه همکاری میان سازمان محیط زیست و فدراسیون فوتبال نهایی شده است.

در پایان این نشست مقرر شد کارگروهی ویژه در خصوص همکاری‌های مشترک سازمان حفاظت محیط‌ زیست و فدراسیون فوتبال تشکیل و مصوبات و تصمیمات کارگروه به‌دقت اجرایی شود؛ همچنین تفاهم‌نامه میان سازمان حفاظت محیط‌زیست و فدراسیون فوتبال به امضای روسای هر دو مجموعه برسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋