دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تردید رئال مادرید؛ خواسته غیرمنتظره ستاره چلسی

تردید رئال مادرید؛ خواسته غیرمنتظره ستاره چلسی

مدیران رئال مادرید برای جذب آنتونی رودیگر، مدافع آلمانی و تنومند چلسی دچار تردید شده اند.

به گزارش ورزش، قرارداد آنتونی رودیگر، ملی پوش آلمانی و 28 ساله و در ماه ژوئن سال 2022 با باشگاه چلسی به پایان می رسد و صحر سنسیه، مدیر برنامه این بازیکن برای انتقال موکلش به رئال مادرید با مدیران این باشگاه در ماه های اخیر تماس داشته است. اما نشریه آ.اس امروز در گزارشی مدعی شد درخواست‌ سالانه 12 میلیون یورو دستمزد خالص از سوی آنتونی رودیگر برای قرارداد با رئال مادرید، از نگاه مدیران باشگاه اسپانیایی بسیار زیاد تلقی شده و آنها را دچار تردید کرده است.

 

تردید رئال مادرید؛ خواسته غیرمنتظره ستاره چلسی

 

رودیگر در حال حاضر 6.5 میلیون یورو در سال دستمزد از چلسی می گیرد و آخرین پیشنهاد چلسی رقم 8.5 میلیون یورو در سال بوده که مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفته است. حفظ نظم رختکن و البته تلاش رئال مادرید برای جذب ستاره های بزرگی مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند باعث شده احتمال منتفی شدن توافق با ستاره چلسی قوت بگیرد.

 

البته رئال مادرید به خوبی به ارزش های آنتونی رودیگر واقف بوده و خواهان حضور این بازیکن در برنابئو است، اما پرداخت دستمزد 12 میلیون یورویی در فصل برای این باشگاه بسیار سنگین خواهد بود و آنها در تلاش برای مذاکره با مدیر برنامه رودیگر در مسیر کاهش این رقم هستند. رئال مادرید در تابستان سال گذشته موفق به جذب داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ با انتقالی آزاد شد و امیدوار است در تابستان پیش رو نیز به همین روش آنتونی رودیگر را به ترکیب خود اضافه کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋